جنبش حماس تاکید کرد که عملیات شهادت طلبانه قدس دلیلی بر تداوم انتفاضه قدس و خیزش ملت فلسطین علیه دشمن صهیونیستی است و ثابت کرد که دشمن صهیونیستی نماد حقیقی تروریسم است.

به گزارش قدس آنلاین، گروه های مختلف مقاومت فلسطین به عملیات شهادت طلبانه روز جمعه جوانان فلسطینی واکنش نشان دادند.

در همین راستا، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد که عملیات شهادت طلبانه قدس دلیلی بر تداوم انتفاضه قدس و خیزش ملت فلسطین علیه دشمن صهیونیستی است و ثابت کرد که دشمن صهیونیستی نماد حقیقی تروریسم است.

«داود شهاب» مسئول دفتر اطلاع رسانی جهاد اسلامی تصریح کرد که خون شهدای فلسطینی مقابل دروازه های مسجد الاقصی پیام واضحی است مبنی بر اینکه انتفاضه ادامه دارد و ملت فلسطین هرگز تسلیم نمی شود.

گردان های شهید ابو علی مصطفی شاخه نظامی جبهه خلق نیز این عملیات را پاسخی طبیعی به جنایت های دشمن و پیامی به سران این رژیم دانست بدین مفهوم که انتفاضه با شیوه های مختلفی ادامه خواهد داشت.

جنبش آزادگان نیز اعلام کرد که عملیات استشهادی قدس حامل این پیام بود که جهاد و مقاومت در درون فلسطینیان ریشه دوانده است و به رغم تجاوزات و جنایت های دشمن صهیونیستی و همکاری امنیتی تشکیلات خودگردان با این رژیم، هرگز متوقف نمی شود و همچنان ادامه دارد.

جنبش مجاهدین هم در بیانیه ای تصریح کرد که اجرای عملیات شهادت طلبانه قدس در این برهه زمانی نشان می دهد که آزادی ملت فلسطین تنها از طریق انتفاضه و مقاومت ممکن خواهد بود و مذاکرات سازش باطل بوده و هیچ نتیجه ای دربر نخواهد داشت.

جبهه مبارزات ملی فلسطین هم ضمن تبریک این عملیات، تصریح کرد که انتفاضه تا آزاد سازی سرزمین و مقدسات فلسطین ادامه دارد.

گفتنی است، ۴ جوان فلسطینی عصر جمعه در عملیاتی مشترک گروهی از نظامیان اسرائیلی را در محله باب العامود در قدس اشغالی مورد حمله قرار داده و ۵ نفر از آن ها را به شدت زخمی کردند.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.