مشهد- همزمان با شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان مقارن با آخرین شب از شب‌های پر فضیلت قدر حدود هزار تن از محرومان شهرستان سرخس به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

هزار محروم شهرستان سرخس به حرم مطهر رضوی مشرف شدند

به گزارش قدس آنلاین، دبیر ستاد مردمی قرآن و عترت شهرستان سرخس اظهار کرد: این کاروان با حمایت آستان قدس رضوی از ۲۱ روستای محروم شهرستان سرخس متشکل یکهزار و ۱۸ خواهر شیعه و سنی به بارگاه مقدس امام علی بن موسی الرضا(ع) مشرف شدند تا ضمن متنعم شدن از غذای متبرک حضرت در وعده افطار در مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در حرم مطهر رضوی شرکت کنند.

حجت الاسلام داوود حمیدی با بیان اینکه این افراد از میان فعالان قرآنی مساجد ۲۱ روستا در این کاروان‌ حضور یافتند، تصریح کرد: اگرچه سال‌هاست که این کاروان در آخرین شب از شب‌های قدر به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شود اما این اولین سال است که با این تعداد بالا و با حمایت مستقیم آستان قدس رضوی تشرف صورت می‌پذیرد.

وی هدف از این کاروان‌ها را زمینه سازی و تعمیق ارادت و محبت به ائمه معصومین(ع) علی الخصوص حضرت امام رضا(ع) عنوان و بیان کرد: محرومان متدین شهرستان سرخس که توان و یا امکان تشرف به زیارت حرم مطهر رضوی را ندارند، از طریق این کاروان‌ها در شب با فضیلت قدر میهمان آستان قدس رضوی می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.