شهرکرد-مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان چهارمحال و بختیاری گفت: با وحدت و همدلی مردم، مسئولان، استاندار استان و مجمع نمایندگان استان امید می رود پروژه انتقال آب بن-بروجن در سال ۹۷ به بهره برداری برسد.

پروژه انتقال آب محور بن-بروجن سال ۹۷ به بهره برداری می رسد

کوروش نادری بنی در گفت و گوی اختصاصی با قدس آنلاین ضمن گله مندی از بعضی از رسانه، مطبوعات و فضای مجازی گفت: مشکلات استان و بخصوص پروژه های عمرانی با اتحاد و همدلی به سامان می رسد، نه با شایعه پراکنی و مخدوش نمودن افکار عمومی.

وی افزود: پروژه انتقال آب از محور بن-بروجن یک پروژه ملی و منطقه ای است که با وحدت و همدلی خوب مردم ، استاندار و مجمع نمایندگان تا به حال پیشرفت های خوب و چشمگیری داشته و امید می رود این پروژه در اسرع وقت به بهره برداری برسد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان تصریح کرد: این پروژه در سال ۱۳۹۱  تصویب شد و امکان تامین آب شرب ۹ شهر استان را که در مسیر این انتقال قرار دارند تامین می کند و مشکلات و کمبود آب بخش های مهمی از  استان را رفع می کند.

نادری بنی در ادامه طول این پروژه را ۱۲۸ کیلومتر عنوان کرد که انتقال آب بوسیله لوله های ۵۵۰ میلیمتری و ۱۳۰۰ میلیمتری انجام و لوله گذاری خواهد شد.

وی در خصوص مسیر انتقال آب بن-بروجن  گفت: ابتدای پروژه در شهر بن کنار بند تنظیمی زاینده رود و ایستگاه اول همچنین به فاصله ۲ کیلومتر ایستگاه دوم و در ۱۳ کیلومتری ابتدای پروژه محل ساخت تصفیه خانه و در نهایت در مسیر گردنه زردی ها و پلیس راه فرخشهر ایستگاه پمپاژ سوم احداث خواهد شد و در نهایت به شهرستان بروجن و اتصال به تصفیه خانه های این شهر.

وی از بدعهدی بانک پارسیان انتقاد کرد و گفت: بنا بود لوله های این طرح را بانک عامل تهیه و تامین اعتبار کند که تا کنون موفق به این مهم نشده است و لوله های پروژه از محل اعتبارات ملی و محلی تامین شده است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای افزود: در مراحلی مجبور شدیم کار را به شرکت دیگری واگذار کرده که امروز شرکت ماشین سازی ویژه وارد پروژه شده و بنا دارد طرح را اجرا کند.

نادری تصریح کرد: کارفرمای این پروژه شرکت منطقه ای آب استان چهارمحال و بختیاری است، اما اگر وزارت نیرو به این نتیجه برسد که پروژه را به شرکت دیگری واگذار نماید، ما خود را ملزم به تبعیت و پذیرش کارفرمای جدید می دانیم.

وی خاطر نشان ساخت: بنده بعنوان مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان مسئول هستم آب شرب و سالم استان را تهیه و تامین نمایم و این وظیفه ذاتی شرکت آب منطقه ای است و از مردم می خواهم که در راستای تامین آب شرب و سالم صبور و با درایت برخورد کنند و توجهی به شایعاتی که در فضای مجازی منتشر می شود نداشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.