کاپیتان تیم ملی والیبال ایران بعد از شکست برابر روسیه در لیگ جهانی گفت: تیم ملی شرایط ایده‌آلی نداشت و پایان خوبی در این دوره نداشتیم.

سعید معروف: پایان خوبی در این دوره نداشتیم/ نقاط ضعف زیادی داریم

به گزارش قدس آنلاین، سعید معروف پس از آخرین دیدار ایران در لیگ جهانی سال ۲۰۱۷ خاطرنشان کرد: طبیعی است که امسال لیگ جهانی خیلی خوبی برای ایران نبود. شرایط ایران هم ایده‌آل نبود. ورزش همین است و روزهای خوب و بد و تورنمنت خوب و بد دارد. متاسفانه در لیگ جهانی امسال خوب پیش نرفتیم.

وی با بیان اینکه بچه های تیم ملی زحمت خود را کشیدند و آنچه در توان داشتند، به نمایش گذاشتند، گفت: متاسفانه صعود نکردیم ولی بار دیگر یادآوری می کنم که طبیعت ورزش همین است. 

کاپیتان تیم ملی والیبال در خصوص ضعف های تیم کشورمان در این دوره از رقابتها بیان کرد: نقاط ضعف و قوتی داریم. باید بعد از بازی ها فیلم بازی ها را ببینیم. مربیان نیز این بازی ها را آنالیز کنند و اطلاعات آنان را به بازیکنان انتقال دهند.

وی تصریح کرد: در مجموع نقاط ضعف بیشتر از قوت ها بوده و توانایی والیبال ایران بیش از این است. باید در آنالیزهای بعدی اشکالات را پیدا و برطرف کنیم و از این مسابقات برای آینده کسب تجربه کنیم.

معروف با ابراز قدردانی از مردم و هودارانی که در این مدت از تیم ملی والیبال حمایت کردند، گفت: از تمامی دست اندارکان تیم ملی نیز تشکر و قدردانی می کنم. پایانی خوبی برای والیبال ایران در این تورنمنت نبود، اما به اندازه ای حرفه ای شدیم که با روزهای خوب اوج نگیریم و در روزهای بد همه چیز را فراموش کنیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در پایان گفت: ورزش حرفه ای بالا و پایین و افت و خیز دارد، نکته مهم این است که از همه آنان درس برای آینده بگیریم.

تیم ملی والیبال ایران با پذیرش شکست ۳ بر صفر برابر روسیه به کار خود در لیگ جهانی سال ۲۰۱۷ پایان داد. ملی پوشان کشورمان در ۹ مسابقه خود سه برد و شش شکست را تجربه کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.