مدیر حج و زیارت استان تهران با بیان اینکه تا ۴ تیر ماه ۲۴۲۰ تهرانی جهت حضور در عتبات عالیات در ماه رمضان در سامانه سازمان حج و زیارت ثبت نام کرده‌اند گفت: از این میزان تا کنون ۱۸۱۰ نفر به عتیات اعزام شده‌اند.

ثبت نام ۲۴۲۰ تهرانی برای حضور در عتبات تا ۴ تیر/ اعزام ۱۸۱۰ نفر در ماه رمضان تاکنون

    به گزارش «قدس آنلاین»،  مهران فرشید، درباره تعداد حضور زائران استان تهران در ماه رمضان جهت سفر به عتبات عالیات گفت: ۲۴۲۰ نفر در سامانه سازمان حج و زیارت جهت حضور در عتبات تا تاریخ ۴ تیر ماه ثبت نام قطعی کرده‌اند.

وی افزود: تا امروز ۱۸۱۰ نفر در ماه رمضان به عتبات اعزام شده‌اند.

مدیر حج و زیارت استان تهران درباره نهایی شدن لیست حج تمتع تصریح کرد: لیست حج تمتع تقریبا نهایی و در حال بسته شدن است.  

هفته گذشته فرشید درباره آخرین جزئیات ثبت‌نام حج تمتع ۹۶ در استان تهران به فارس گفته بود: ودیعه‌گذاران حج تمتع ۸۶ استان تهران تا پایان وقت اداری دوشنبه ۲۲ خرداد ماه فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه Tehran.haj.ir در لیست انتظار نام‌نویسی کنند.

وی افزود: بدیهی است از متقاضیان به ترتیب اولویت تشرف و زمان ثبت درخواست در لیست انتظار دعوت به‌عمل خواهد آمد بنابراین متقاضیان زودتر مراحل نام‌نویسی را انجام دهند.

فرشید تصریح کرد: ظرفیت خالی کاروان‌های استان تهران بسیار محدود است و کسانی که بنابر اولویت قصد سفر به حج تمتع ۹۶ را دارند باید هر چه زودتر مراحل نام‌نویسی را نهایی کنند؛ امسال بیش از ۱۱ هزار نفر از متقاضیان حج در استان تهران به حج تمتع ۹۶ اعزام خواهند شد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.