ساری- معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران گفت: ۲۷ پزشک و پیراپزشک داوطلب نیز در قالب برپایی ۲۰ چادر سلامت، خدمات ویزیت رایگان به شهروندان ارائه می کنند.

۲۰ چادر سلامت در مازندران برپا شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران، سیف اله صادقیان افزود: توزیع بسته های فرهنگی و آموزشی نیز از طریق چادرهای سلامت  انجام خواهد شد.

وی در ادامه از توزیع بیش از ۳ هزار سبد کالای همای رحمت در راستای اجرای طرح سراسری همای رحمت در ماه مبارک رمضان خبر داد.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران یادآور شد: امسال نیز همانند سالهای گذشته همزمان با ماه مبارک رمضان طرح سراسری همای رحمت با هدف کمک به خانواده های بی بضاعت درسراسر استان مازندران اجرا شد.

صادقیان با اشاره به اینکه پیوند توان توانمندان با نیاز نیازمندان هدفغایی و نهایی تمامی فعالیت ها در حوزه داوطلبان است، تصریح کرد: به همت خیران و نیکوکاران عضو این جمعیت، تا کنون بیش از  ۳ هزار سبد کالای مواد غذایی تهیه و در بین اقشار نیازمند توزیع شد.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران با اعلام اینکه توزیع این سبدها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت، گفت: اقلام این سبد شامل برنج، حبوبات، روغن، چای، قند و شکر، رب گوجه، خرما، پنیر، ماکارونی، مرغ و گوشت قرمز و سایر ملزومات غذایی و بهداشتی است.

صادقیان ارزش ریالی سبد های کالا ی توزیع شده را دو میلیارد و ۷۶۲ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در همین راستا تاکنون ۱۳ سفره مهربانی نیز با بهره ‌وری ۱۶۰۰ نفر از مستمندان و به ارزش ریالی ۱۷۸میلیون ریال از سوی داوطلبان و خیران عضو جمعیت هلال احمر استان تدارک دیده شد.

وی با تقدیر از مشارکت همه خیرین و موسسات مردم نهاد، یادآور شد: آنچه در قالب پروژه های داوطلبی از سوی این معاونت اجرا می شود، مرهون همت بلند داوطلبان و نشانه رویکرد معنوی شهروندان نوعدوست در راستای کمک به همنوعان نیازمند است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.