رئیس اسبق رسانه ملی با بیان اینکه عملیات شب گذشته هدیه ارزشمند سپاه به کارگزاران دیپلماسی کشورمان بود، تاکید کرد: این عملیات فرصت خوبی برای تست موشک های میان برد ما نیز بود.

ضرغامی: حماسه آفرینی سپاه هدیه ارزشمند به کارگزاران دیپلماسی کشور بود

به گزارش قدس آنلاین، سید عزت الله ضرغامی رئیس اسبق رسانه ملی با انتشار مطلبی در کانال تلگرامی خود نوشت: شلیک مرگبار موشک‌های سپاه به قلب تجمع داعش قلب همه ایرانیان، به ویژه خانواده شهدای حادثه تروریستی ۱۷ خرداد را شاد کرد.

وی افزود: این عملیات غرورآفرین، پیام روشنی به حامیان بزرگ و کوچک داعش بود که بدانند فرزندان ملت بزرگ ایران اولا قوی‌ترین و مؤثرترین سلاح‌های دفاعی را در اختیار دارند، ثانیا کاربرد و طرز استفاده دقیق آن را می‌دانند و از همه مهمتر شجاعت پرتاب آن را در مناسب‌ترین زمان دارا هستند.

ضرغامی گفت: دیشب تکلیف داعش، با آمریکا و مزدوران ضد حقوق بشر منطقه یکجا روشن شد.

رئیس اسبق رسانه ملی تصریح کرد: حالا مهم نیست که روی موشک «مرگ بر اسرائیل» نوشته باشند یا اینکه «ای نامه که می روی به سویش - از جانب ما ببوس رویش!»

عضو شورای عالی فضای مجازی در پایان با تاکید بر اینکه حماسه آفرینی دیروز، هدیه ارزشمند سپاه به کارگزاران دیپلماسی کشورمان بود، گفت: دیشب فرصت خوبی برای تست موشک های میان برد ما نیز بود.
 

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.