زنجان-مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان از برگزاری بزرگترین نمایشگاه صنایع دستی کشور همزمان با برگزاری جشنواره آش در ۸ تا ۱۱ شهریور ماه سال جاری در زنجان خبر داد.

بزرگترین نمایشگاه صنایع دستی کشور در زنجان برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین،  یحیی رحمتی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ، افزود: با توجه به اینکه ایام تابستان با عید فطر و پایان ماه رمضان موجب افزایش گردشگران می شود و در این میان طی چند سال اخیر زنجان به عنوان مقصد اصلی گردشگران است. 

وی اظهار کرد: اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی،اجرای تورهای استان گردی و تورهای خاص که جشنواره های گیلاس، ییلاق، آش ایرانی و روستا در تابستان سالجاری برگزار می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان از برگزاری بزرگترین نمایشگاه صنایع دستی کشور همزمان با برگزاری جشنواره آش در ۸ تا ۱۱ شهریور ماه سال جاری در زنجان خبر داد. 

رحمتی تاکید کرد: ۲۵۰ هزار اقلام تبلیغاتی،پوستر و سی دی در بین گردشگران توزیع می شود و همچنین دفاتر خدمات مسافرتی استان فعال می شود و طرح تابستان از اول تیرماه تا ۳۱ شهریور ماه برگزار می شود.

وی گفت: در سال گذشته با توجه به افزایش میزان اقامت با کمبود ظرفیت هتل ها و مراکز اقامتی مواجه بودیم و برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان تتصریح کرد: بر اساس مصوبه هئیت وزیران ستاد خدمات سفر دائمی شد و در سطوح شهرستان، استان و ملی فعالیت های خود را انجام می دهد.

رحمتی ابراز کرد:  ارائه خدمات انتظامی و ترافیکی و ایمنی با مشارکت دستگاه های عضو ستاد اجرا می شود و باید نیروی انتظامی  امنیت لازم برای مسافران را فراهم کنند. 

وی میزان اقامت،میزان بازدید و میزان بازدیدهای نظارتی ویژه را از برنامه های ستاد اجرایی خدمات سفر عنوان کرد. 

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.