مشهد- دبیر اجرائی دهمین جشنواره بین المللی انتخاب کتاب سال رضوی از دریافت ۲۹۳ اثر از نویسندگان جهان اسلام و به زبان های مختلف به دهمین دوره این جشنواره خبر داد.

۲۹۳ اثر از نویسندگان جهان اسلام به جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی ارسال شد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی قیصری نیک با بیان این خبر گفت: از مجموع ۲۹۳ اثر رسیده به دهمین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی، تعداد ۱۰ نسخه پایان نامه، ۲۳ عنوان کتاب دیجیتال، تعداد ۲۴۰ جلد کتاب و ۲۰ اثر در بخش حمایت از آثار رضوی دریافت شده است.

دبیر اجرائی دهمین جشنواره بین المللی انتخاب کتاب سال رضوی خاطر نشان کرد: آثار رسیده به جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی به زبان های مختلف همچون فارسی، عربی، انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، اردو، ترکی آذربایجانی، سواحیلی، کره ای و ازبکی است.

وی با بیان اینکه تاکنون استقبال نویسندگان و ناشران در این دوره از جشنواره خوب بوده و تنوع آثار به زبان های خارجی نیز خوب است، اظهار داشت: دهمین جشنواره کتاب سال رضوی تا ۳۱ خردادماه سال جاری تمدید شده است تا آن دسته از نویسندگان و ناشرانی که نتوانسته‌اند آثار خود را به جشنواره برسانند تا تاریخ فوق اقدام کنند.

وی اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های علمی، هنری و پژوهشی مرتبط با سیره و ابعاد مختلف شخصیت امام رضا(ع)، شناسایی، تجلیل و حمایت از تولیدکنندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در این زمینه و کمک به انتشار گسترده آن‌ها را از اهداف برگزاری دهمین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی عنوان کرد و اظهار داشت: دهمین جشنواره بین‌المللی انتخاب کتاب سال رضوی در بخش‌های کتاب برتر، کتاب دیجیتال برتر، پایان‌نامه برتر، ناشر برتر و حمایت از آثار رضوی با موضوع امام رضا(ع) و خاندان آن حضرت، برگزار می شود.

قیصری نیک اضافه کرد: مراسم اختتامیه جشنواره نیز همزمان با دهه کرامت، در سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی برگزار می شود.

گفتنی است نویسندگان، ناشران و فعالان حوزه فرهنگ رضوی، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات این جشنواره به سایت جشنواره به نشانی http://library.aqr.ir/ketabsal مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.