بروجرد- معاون استاندار لرستان و فرماندار ویژه بروجرد گفت: در سال جاری ۸۶۰ میلیارد تومان باید در بروجرد سرمایه‌گذاری شود.

سرمایه‌گذاری اساس اشتغال و تولید/ ۸۶۰ میلیارد تومان باید در بروجرد سرمایه‌گذاری شود
به گزارش قدس آنلاین، علی کورانی‌فر در جلسه شورای اداری اشترینان، با اشاره به راهپیمایی روز قدس، اظهارکرد: روز قدس از برکات و دستاوردهای نظام و از ثمرات حیات طیبه امام راحل(ره) است که اثرگذار در جهان اسلام است.
وی افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری، روز قدس تقویت کننده و حافظ امنیت کشور و متوقف کننده حذف فلسطین و موجب همبستگی مظلومان در مقابل زورگویان است.
فرماندار ویژه بروجرد با بیان اینکه مهم‌ترین و کلیدی‌ترین موضوع برای همه ما باید اشتغال و تولید باشد، تصریح کرد: اساس اشتغال و تولید سرمایه‌گذاری است، باید شرایط برای سرمایه‌گذاران و کارآفرینان مهیا شود.
کورانی‌فر اضافه کرد: هر کسی باید به اندازه سهمش و مسئولیتش بار توسعه را تقبل و تحمل کند و ریسک موضوع را بپذیرد.
وی با بیان اینکه همه ما اعم از مدیران دولتی، شوراها، دهیاران و رسانه‌ها به تعبیری نمایندگان مردم هستیم، خاطرنشان کرد: نباید منتظر باشیم کسی خارج از شهرستان و بخش بیاید و مشکلات ما را حل و فصل کنند.
فرماندار ویژه بروجرد افزود: در شهرستان بروجرد و در سال ۹۶ ، ۸۶۰ میلیارد تومان باید سرمایه‌گذاری شود، اشترینان هم باید سهم قابل ملاحظه‌ای از این حجم سرمایه‌گذاری را به‌خود اختصاص دهد.
کورانی‌فر با بیان اینکه ظرفیت اشترینان در بحث گردشگری ویژه و خاص است، در این جهت تلاش مستمر کنیم، اظهارکرد: اولویت را به حمایت از تولیدات و محصولات دانش بنیان بدهیم.
وی تصریح کرد: پروژه‌های اولویت‌دار و دارای پیشرفت فیزیکی بالا را به شورای توسعه و برنامه‌ریزی شهرستان معرفی کنند تا با تامین و تخصیص اعتبار تکمیل و راه‌اندازی شوند.
حجت الاسلام مجتبی بیرانوند امام جمعه اشترینان نیز با اشاره به اهمیت شرکت درراهپیمایی روز جهانی قدس، افزود: اشغال سرزمین فلسطین به دستور استکبارجهانی توسط رژیم غاصب صهیونیستی صورت گرفت .
وی اظهارکرد: شرکت در راهپیمایی روزجهانی قدس دلگرمی دادن و ایجاد روحیه جهادی به مبارزان فلسطینی است .
امام جمعه اشترینان تصریح کرد: رژیم غاصب اسرائیل و هم پیمانانشان بدانند که عاقبت روزی پاره تن اسلام یعنی قدس شریف به آغوش مسلمانان باز خواهد گشت .
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.