بجنورد- نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: تحریم‌های آمریکا در راستای مبارزه با اصل نظام اسلامی است چراکه حکومت ما بر مبنای اسلام ناب است و نمی‌تواند آن را بپذیرد.

تحریم های آمریکا برای مبارزه با اسلام است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی اظهار کرد: اصل اسلام ناب باروحیه آمریکا سازگار و قابل‌هضم نیست چراکه باروحیه استکباری و استعمارستیزی زندگی خود را شکل داده‌اند.

وی ادامه داد: آمریکا نمی‌تواند ببیند حکومت مردمی ایران بر اساس مبانی و ارزش‌های دینی شکل‌گرفته است.

امام‌جمعه بجنورد بیان کرد: یکی دیگر از موضع‌گیری‌ها و تحریم‌های آمریکا به علت بعضی چراغ سبزهای است که می‌بینند و فکر می‌کنند چنانچه چند نفر ترقه بزنند، انقلاب ما ضعیف و مردم از صحنه خارج می‌شوند

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: آمریکا تحریم و تهدید را بهانه‌ای برای نشان دادن خود و ترساندن مردمی می‌داند اما کور خوانده‌ و مردم ایران عاقل‌تر از آن‌چه فکر می کنند هستند.

حجت‌الاسلام یعقوبی گفت: دشمن به‌منظور ترساندن مردم از اینکه در انتخابات شرکت نکنند، درصحنه‌های مختلف حاضر نشوند و یا در راهپیمایی‌ها شعار «مرگ بر آمریکا» نگویند، اقدام به تحریم علیه ایران می‌کند.

وی ذات تفکر آمریکا را اسلام‌ستیز دانست و اظهار کرد: اسلام ناب هیچ‌گاه از جریان استکبار کوتاه نخواهد آمد چراکه ثابت‌شده اعتمادی به مستکبران نیست.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی افزود: برای حفظ اسلام ناب باید محکم ایستاد و استقلال و حرکت طوفانی انقلاب را ادامه داد.

وی بابیان اینکه دشمن نگاه استکباری به‌نظام اسلامی دارد، اظهار کرد: استکبار هیچ‌گاه با کوثر انقلاب اسلامی کنار نخواهد آمد چراکه دو جریان مخالف یکدیگر هستند.

حجت‌الاسلام یعقوبی افزود: روحیه دشمن زیادی خواهی و رخ کشیدن به دنیا است تا خود را برتر نشان دهد ازاین‌رو تحریم‌های آمریکا علیه ایران نشان‌دهنده کم‌رنگ شدن برتری و تسلطشان است.

وی بابیان اینکه تحریم‌های آمریکا دور از انتظار و جدید نیست، بیان کرد: آمریکا از اساس با ایران مشکل دارد اما بعضاً تحول‌هایی پیش می‌آید و اظهارنظرهایی از برخی افراد داخلی می‌شنوند که فکر می‌کنند مشکلی برای نظام پیش‌آمده است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.