بروجرد- رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ایران اسلامی در امنیت پایدار شاخص است.

سرکوب اقدامات تروریستی کشور با همت نیروهای امنیتی-اطلاعاتی/ ایران از امنیت پایدار برخوردار است

به گزارش قدس آنلاین، علاءالدین بروجردی در این باره اظهار کرد: بدون تردید امنیت پایدار جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش‎ها و مجاهدات نیروهای اطلاعاتی،  عملیاتی، نظامی و انتظامی کشور است.

وی با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در تهران بیان کرد: چرایی و چگونگی این حادثه توسط ارگان‎های امنیتی و اطلاعاتی کشور در دست بررسی است، تا از حوادث مشابه جلوگیری شود.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در پیرامون کشور ما نقاط بحرانی فراوانی وجود دارد، خاطر نشان کرد: سرویس‎های اطلاعاتی دشمن از همه امکانات خود برای خدشه وارد کردن به امنیت پایدار جمهوری اسلامی استفاده می‎کنند.

بروجردی ادامه داد: عربستان در رأس کشورهای منطقه و آمریکا و صهیونیست در سطح جهانی از گروه‎های تروریستی حمایت می‎کنند، بنابراین در چنین شرایطی طبیعتأ باید نیروی مضاعفی را برای جلوگیری از توطئه‎های دشمن به کار بریم.

وی عنوان کرد: در مناطقی همچون سراوان در سیستان و بلوچستان نقاط خلأ و روزنه‎هایی وجود دارد که به دلیل کوهستانی بودن منطقه ایجاد کانال و دیوار و موانع فیزیکی و حتی الکتریکی برای جلوگیری از ورود دشمن کاری دشوار است، اما با اقتدار نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امنیت در منطقه برقرار است و در حال بستن روزنه‎های موجود هستیم.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این یک واقعیت تلخ است که داعش از داخل کشورمان نیز نیرو جذب کرده و کار را  برای ما مشکل می‏کند.

بروجردی تصریح کرد: خوشبختانه با اشراف اطلاعاتی بالا تا کنون حدود60 تیم که از رقه سوریه و یا موصل عراق وارد شده بودند، دستگیر شده‎اند.

وی اضافه کرد: طی روزهای گذشته نیز در منطقه چابهار نیز با اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ناجا و وزارت اطلاعات ضربه محکمی به چند تیم وارد و تعداد قابل توجهی از تروریست‎ها به درک واصل شدند، همچنین مقادیر زیادی سلاح، مهمات و جلیقه‎های انفجاری کشف شد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.