خرم آباد- قائم مقام شورای هماهنگی سیاست گذاری تبلیغات اسلامی لرستان گفت:مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان‌های استان لرستان اعلام شد.

مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در استان لرستان اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین، فرشاد میردریکوند در رابطه با مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان‌های استان لرستان اظهارداشت: روز جمعه دوم تیر ماه راهپیمایی روز قدس ساعت ۱۱ صبح در شهر خرم‌آباد آغاز می‌شود.

وی افزود: راهیپمایی روز قدس در خرم‌آباد از میدان شهدا به سمت پل شهدا، سه راه اسد آبادی و مصلی الغدیر آغاز می‌شود و در پایان مراسم حجت الاسلام صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه کشور به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

قائم مقام شورای هماهنگی سیاست گذاری تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس ساعت ۱۱:۳۰ در شهرستان بروجرد آغاز می‌شود افزود: مسیر راهپیمایی در این شهرستان میدان قیام، میدان شهدا و خیابان آیت الله کاشانی به سمت مصلی پیش بینی شده  و در پایان مراسم حجت الاسلام ترابی امام جمعه شهرستان به سخنرانی می‌پردازد.

وی عنوان کرد: در شهرستان دورود راهپیمایی ساعت ۱۲ از میدان امام حسین(ع) آغاز و راهپیمایان مسیر راهیپمایی را از خیابان شهدا به سمت مصلی نماز جمعه این شهرستان طی می‌کنند و در پایان مراسم امام جمعه شهرستان حجت الاسلام حقیان به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

میردریکوند بیان کرد:  در شهرستان ازنا نیز مردم راهپیمایی خود را ساعت ۱۱ و نیم از میدان شهید صادقی به سمت میدان راه آهن و مصلی نماز جمعه انجام می‌دهند و سپس حجت الاسلام شاه چراغی به سخنرانی می‌پردازد.

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس در شهرستان الیگودرز ساعت ۱۱ و نیم انجام می‌شود گفت: مسیرهای راهپیمایی در این شهرستان میدان آزادی، میدان امام و مصلی نماز جمعه پیش‌بینی شده و در پایان مراسم خدا بخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی به ایراد سخن می‌پردازد.

قائم مقام شورای هماهنگی سیاست گذاری تبلیغات اسلامی لرستان تصریح کرد: در شهرستان پلدختر نیز راهپیمایی روز جهانی قدس ساعت ۱۲و نیم از میدان شهید بهشتی به سمت پل شهدای هفتم تیر ومصلی نماز جمعه انجام می‌شود و در پایان حجت الاسلام سوری به سخنرانی می‌پردازد.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس در شهرستان کوهدشت ساعت ۱۱ صبح آغاز می‌شود، اظهارداشت: در این شهرستان نیز مردم راهپیمایی خود را از مسجد صاحب الزمان به سمت میدان شهدا، میدان امام و مسجد صاحب الزمان انجام می‌دهند و سپس امام جمعه شهرستان حجت الاسلام طهماسبی به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

میردریکوند افزود: در شهرستان سلسله راهپیمایی ساعت ۱۰و نیم از میدان امام به سمت چهار راه آیت الله کاشانی ، خیابان آیت الله بروجردی و مصلی نماز جمعه انجام می‌شود و در پایان مراسم حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

وی عنوان کرد: راهیپمایی روز جهانی قدس در شهرستان دلفان ساعت۱۱ و نیم از میدان بعثت به سمت میدان امام و مصلی نماز جمعه انجام میشود و در پایان مراسم حجت الاسلام هاشمی نژاد به سخنرانی می‌پردازد.

قائم مقام شورای هماهنگی سیاست گذاری تبلیغات اسلامی لرستان بیان کرد: در شهرستان دوره چگنی ساعت ۱۱ صبح راهپیمایی آغاز میشود و راهپیمایان از مسجد صاحب الزمان، بلوار امام به سمت مسجد صاحب الزمان حرکت می‌کنند و در پایان حجت الاسلام و المسلمین سید احمد تقوی معاون جذب گزینش شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور به سخنرانی می‌پردازد.

وی گفت: در رومشکان نیز راهیپمایی ساعت ۱۲ آغاز می‌شود و مردم از مسجد امیرالمومنین به سمت میدان امام و مصلی نماز جمعه راهپیمایی خود را انجام می‌دهند و در پایان حجت الاسلام جمیاری امام جمعه شهرستان به سخنرانی می‌پردازد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.