رشت- نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اقتدار موشکی ایران را مستلزم پشتیبانی و تقدیر دانست و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اقدام هوشمندانه و بجا خود امنیت را در کشور تضمین کرده است.

اقتدار موشکی ایران مستلزم پشتیبانی و تقدیر است/ اقدام هوشمندانه سپاه امنیت کشور را تضمین کرد

به گزارش قدس آنلاین، محمدصادق حسنی  حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع تروریست‌ها در سوریه را از افتخارات نظام جمهوری اسلامی برشمرد و اظهار کرد: افتخار ایران در این است که این حمله موشکی باقدرت هرچه‌تمام‌تر عملیاتی شد.

وی حمله موشکی سپاه را از اقتدار نظام دانست و افزود: ایران با حمله موشکی به مواضع داعش اقتدار خود را نشان داده که مستلزم حمایت و پشتیبانی و تقدیر است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با هشدار به تروریست‌ها و هم‌پیمانان آن‌ها در منطقه گفت: دشمنان و نیروهای تکفیری و داعشی از حمله موشکی سپاه عبرت بگیرند و با دم شیر بازی نکنند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی افزود: سپاه با اقدام هوشمندانه، مقتدرانه و به‌جا خود امنیت کشور را تضمین کرد.

حسنی گفت: داعش در تهران حاضر شد و حمله‌ای را کرد و بعد مدعی شد که مردم نسبت به‌نظام بدبین هستند و ایران ترسیده است اما با حرکت بسیار بجا سپاه، نیروهای داعش، تکفیری و هم‌پیمانان و حامیان آن‌ها را بر سر جای خود نشستند.

نماینده مردم رشت در مجلس دهم گفت: همان‌طور که سردار حاجی‌زاده اعلام کردند یقیناً در صورت تکرار شرارت‌ها داعش و حامیان آن‌ها پاسخ ایران محکم‌تر و کوبنده‌تر خواهد بود.

وی با بیان اینکه داعش جرات حمله و لشکرکشی به خاک ایران را ندارد خاطرنشان کرد: امنیت ایران سر جایش محفوظ است و حرکت تروریستی در تهران یک اتفاقی نادر و خاص بوده است.

نماینده مردم رشت در خانه ملت حضور تیم‌های تروریستی و خرابکاری را در همه کشورها یک تهدید برشمرد و گفت: با پاسخ دندان‌شکنی که سپاه پاسداران به داعش نشان داد هیچ‌کس یارای تعدی و جسارت به کشور پهناور ایران را ندارد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.