شهرکرد-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در ۱۷۳ نقطه استان با حضور پرشور و یکپارچه مردم ولایتمدار استان برگزار می‌شود.

راهپیمایی روز جهانی قدس باحضور پرشور مردم ولایتمدار استان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی گرجی مرغملکی ظهر سه شنبه در ستاد انتفاضه و قدس گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در ۱۷۳ نقطه استان از جمله شهرستان‌ها، بخش‌ها و دهستان‌ها با حضور پرشور و یکپارچه مردم ولایتمدار استان برگزار می‌شود.

وی افزود: اقامه نماز عبادی سیاسی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به امامت نماینده ولی فقیه در استان و با حضور یکی از سخنرانان کشوری به مناسبت روز جهانی قدس برگزار می شود.
 گرجی مرغملکی در خصوص مسیرهای راهپیمایی روز قدس در شهرکرد گفت:راهپیمایی روز قدس در شهرکرد ساعت ۱۱ صبح از میدان ۱۲محرم  آغاز و به سمت مصلای بزرگ حضرت امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار خواهد ‌شد

گرجی مرغملکی تاکید کرد: دو عدد پرچم فلسطین و جمهوری اسلامی با ابعاد بزرگ تهیه شده است که از ادارات یا نهاد های مردم نهاد تقاضا داریم مسئولیت حمل آنها را در طول مسیر راهپیمایی بر عهده بگیرند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی،پلیس راهور، پایگاه‌های مقاومت بسیج مردمی و سایر دستگاه‌ها نیز با در نظر گرفتن تدابیر ویژه متناسب با روز جهانی قدس اقدامات لازم را انجام داده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.