ساری- عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه سپاه پاسداران پاسخ دندان‌شکنی به استکبار جهانی داده است، گفت: اقدام سپاه پاسداران در مقابل داعش دل مظلومان جهان را شاد کرد.

اقدام سپاه ‌در مقابل داعش دل مظلومان جهان را شاد کرد/ دست هر متجاوزی را کوتاه می‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله علی معلمی در زمینه اقتدار سپاه پاسداران در مقابل داعش، اظهار داشت: بارها و بارها از زبان مسئولان دفاعی مطرح بوده که قدرت موشکی ایران برای دفاع بوده و دنیا همیشه شاهد بود جمهوری اسلامی ایران هیچگاه آغازگرتجاوز و حمله ای نبود و نخواهد بود اما به فضل الهی این آمادگی را دارد که دست هر متجاوزی را کوتاه کند.

وی افزود: گروهک تروریستی داعش، شرق سوریه را محلی برای طراحی خرابکاری خود قرار داده و ۱۸ مسلمان روزه‌دار را در حرم مرقد امام راحل و ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی به شهادت رساند و تعداد زیادی را مجروح کرده که باید منتظر این پاسخ می‌ماندند که سپاه پاسداران پاسخی به حق غیرتمندانه و جانانه به دشمنان دادند و دل ملت ایران وآزادیخواهان را شاد کردند .

معلمی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران برای دفاع از کشور و مقابله با هرگونه توطئه در منطقه و کشور توانمندی و آمادگی لازم را دارد که امیدواریم خدای رحمان یارشان و عزتشان مستدام باشد.

وی بیان داشت: مقام معظم رهبری زبان گویای اسلام هستند که فرمودند آمریکا می‌گوید تصمیم دارد نظام ایران را تغییر دهد خب شما چه زمانی تصمیم نداشتید و دیدید همیشه سرتان به سنگ خورد و تاریخ نشان داد تجربه را تجربه کردن پشیمانی است.

امام جمعه قائمشهر افزود: نخستین قدم سپاه پاسداران در حمله موشک دفاعی که در ۷۰۰ کیلومتر فاصله در نقطه سیبل هدف نشست نشان دهنده اقتدار نظام و قدرت نظامی ایران است و امیدواریم خدای رحمان حافظ این حافظان انقلاب باشد.

عضومجلس خبرگان رهبری گفت: دنیا دید روزی سپاه نهایت اسلحه اش انفرادی بود اما در هشت سال جنگ تحمیلی تسلیم نشد، مقاومت کرد و سپاهیان و بسیجیان بسیاری در راه دفاع از میهن و خاک وطن به شهادت رسیدند اما ذره ای از خاک وطن را به دشمن تقدیم نکردند.

معلمی گفت: دشمنان نظام بدانند ملت ایران هیچگاه درمقابل دشمن در مانده نمی‌شود و نخواهد شد و مقاومت خود را ادامه می‌دهد و با دفاع جانانه خود دشمن را به عقب می‌راند و با تمام قوا دست متجاوزین را کوتاه می‌کند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.