خرم آباد- مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار هنرمندان به دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی در لرستان تمدید شد.

مهلت ارسال آثار به جشنواره خوشنویسی رضوی در لرستان تمدید شد
به گزارش قدس آنلاین، دبیر پانزدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی در لرستان گفت: مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار هنرمندان به دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی در لرستان تا پانزدهم تیرماه تمدید شده است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان با اشاره به برگزاری پانزدهمین دوره جشنواره ملی خوشنویسی رضوی در استان لرستان افزود: این جشنواره مردادماه جاری همزمان با دهه کرامت و با همکاری بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) در این استان برگزار می‌شود.
وی افزود: موضوعات این جشنواره شامل سبک زندگی ایرانی با رویکرد شعار سال مقام معظم رهبری و با الهام از آموزه‌های رضوی، احادیث و روایات حضرت امام رضا(ع)، اشعار و دل نوشته‌های شاعران و هنرمندان در حوزه فرهنگ رضوی و روایات منقول از حضرات معصومین(ع) در مورد امام رضا(ع) است. 
دبیر پانزدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی قالب‌های این جشنواره را نستعلیق، شکسته نستعلیق، ثلث، نسخ و خط تحریری اعلام کرد و گفت: این رویداد فرهنگی و هنری در دو بخش رقابتی و غیررقابتی برگزاری می‌شود که در بخش غیررقابتی از اساتید برجسته خوشنویسی جهت ارسال آثار به‌منظور شرکت در نمایشگاه دعوت شده است و در بخش مسابقه نیز سایر هنرمندان خوشنویس می‌توانند با ارسال آثار خود به دبیرخانه در این بخش شرکت کنند.
حنان با بیان اینکه داوری آثار در دو مرحله توسط هیات داوران انجام می‌شود، افزود:  آثاری که تصویرشان در مرحله اولیه انتخاب می‌شود به دور دوم داوری راه پیدا می‌کنند. 
وی گفت: هر هنرمند خوشنویس می‌تواند حداکثر سه اثر را به آدرس دبیرخانه این جشنواره ارسال کند.
بر اساس اعلام فراخوان جشنواره ملی خوشنویسی رضوی، هنرمندان خوشنویس می‌توانند جهت ثبت‌نام به سامانه‌ی الکترونیکی جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) به آدرس: portal.shamstoos.ir و یا سایت جشنواره به آدرس: lorestan.shamstoos.ir مراجعه و فرایند ثبت‌نام شامل تکمیل فرم مشخصات و ارسال تصویر آثار را انجام دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.