مشهد- معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از وقوع آتش‌سوزی در کارگاه تعمیر خودروهای سنگین در جاده قدیم نیشابور خبر داد و گفت: در این حادثه یک دستگاه لودر طعمه آتش شد .

آتش سوزی در تعمیرگاه خودروهای سنگین اطفاء شد

به گزارش قدس آنلاین، آتشپاد دوم مهدی رضایی روز چهارشنبه درباره جزئیات این حریق اظهار کرد: حوالی ساعت ۸ صبح چهارشنبه وقوع آتش‌سوزی در یک کارگاه تعمیر خودروهای سنگین در جاده قدیم نیشابور – خیابان ابریشم به سامانه ۱۲۵ اعلام شد. بلافاصله با اعلام این خبر آتش نشانان ایستگاه ۹ شهدا به محل حادثه که یک تعمیرگاه حدوداً ۲ هزار متری بود، اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه داخل کارگاه تعمیر خودرو، مملو از مواد آتش‌زا و بنزین بود، افزود: در این کارگاه یک دستگاه لودر طعمه حریق شده و در حال سوختن بود. از این رو آتش‌نشانان علاوه بر مهار حریق شعله‌ها، از سرایت شعله‌های آتش به دیگر خودروهای موجود در تعمیرگاه جلوگیری کرده و موفق شدند در همان لحظات اولیه، شعله‌های آتش را مهار کنند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با بیان اینکه علت بروز این آتش سوزی در دست بررسی است، گفت: بر اساس بررسی های اولیه احتمال می رود اتصالات برق خودرو موجب بروز این آتش سوزی شده باشد .

به گفته وی با گذشت دقایقی از زمان وقوع حادثه و پس از لکه‌گیری کامل محل آتش‌سوزی، محل حادثه ایمن‌سازی و به مالک تحویل داده شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.