زاهدان- به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اولین جشنواره موسیقی آواها و نواها در سیستان و بلوچستان اجرا می‌شود.

جشنواره موسیقی آواها و نواها در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان صبح امروز در کنفرانس مطبوعاتی با اصحاب رسانه اظهار داشت:اولین جشنواره موسیقی آواها و نواها در تیر ماه امسال در دو بخش عرفانی و حماسی برگزار میشود.

وی افزود: در این جشنواره برنامه های مختلفی برگزار و از آلبوم پیشکسوتان عرصه موسیقی رو نمایی می‌شود. حسین مسگرانی خاطرنشان کرد: جشنواره گرافیک رضوی با توجه به ظرفیت های استان به صورت ملی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: تاکنون ۲۰۰ اثر در رشته های مختلف گرافیک نیز به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است و مجموعه آثار رسیده به این جشنواره در غالب کتاب به چاپ می‌رسد.

وی با اشاره به راه اندازی سینما سیار در استان گفت : اولین سینما سیار در شهرستان زهک افتتاح شد و به ترتیب در شهرهای ایرانشهر، سراوان و نیکشهر را اندازی میشود.

مسگرانی افزود: از جمله برنامه های ماه مبارک رمضان در استان جلسات جزء خوانی ، کرسی های تلاوت و تفسیر قرآن است که در حال اجرا می‌باشد .

وی ادامه داد:  طرح های اوقات فراغت نیز از تیرماه در کانون های فرهنگی مساجد آغاز میشود که این مهم می‌تواند نقش موثری در پر کردن اوقات فراغت جوانان داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.