فارس- نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت:ما نباید از دشمن اصلی که آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی است غفلت کنیم چرا که در حقیقت تروریست‌ها ابزار دست آنها هستند.

موشک‌های سپاه پاسداران جسم رژیم جعلی صهیونیستی را به لرزه درآورد/ تروریست‌ها ابزار دست آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید احمد میرعمادی در این زمینه بیان داشت: روز جهانی قدس یادگار ارزشمند امام بزرگوار بوده که امروز به نماد وحدت و همبستگی مسلمانان در مقابل رژیم جعلی صهیونیستی تبدیل شده است.

وی افزود: هر سال روز جهانی قدس عظمت و جلوه خاصی به خود پیدا می‌کند و امسال نیز با توجه به اینکه رژیم کودک‌کش صهیونیستی در انزوای مطلق قرار گرفته و از سوی دیگر قدرت جمهوری اسلامی ایران با پرتاب موشک به سوی مواضع تروریست‌ها درس عبرتی بزرگی به آنها داده است روز قدس جلوه‌ای دیگر دارد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: امسال روز جهانی قدس روز غرش صدای مسلمانان روزه‌دار بر رژیم جعلی صهیونیستی است کمااینکه حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع تروریست‌ها جسم رژیم صهیونیستی را نیز به لرزه درآورده است.

وی خاطر نشان کرد: در روز جهانی قدس فریاد مرگ بر اسرائیل از سوی مسلمانان روزه‌دار روح رژیم جعلی صهیونیستی را به لرزه در خواهد آورد و قطعا این راهپیمایی‌ها تاثیر زیادی در منطقه و جهان داشته و بار دیگر ثابت می‌کند مردم ایران هنوز بر آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی پایبند هستند.

آیت الله میرعمادی اظهار داشت: از سوی دیگر با توجه به اینکه رژیم جعلی صهیونیستی و استکبار جهانی از حامیان اصلی تروریسم در منطقه هستند حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس می‌تواند سیلی محکم دیگری بر صورت استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی باشد.

وی ابراز داشت: بسیاری از تحلیل‌گران نیز حضور مردم را در راهپیمایی روز قدس استمرار حملات موشکی به و منازعه توریستها می‌دانند و در حقیقت این راهپیمایی پشتیبانی از سپاه پاسداران و تقدیر از اقدام ارزشمند این نهاد در جهت حفظ اقتدار و امنیت کشور به شمار می‌آید.

امام جمعه خرم آباد با تأکید بر اینکه مردم ایران در روز قدس بار دیگر اتحاد و یکپارچگی خود را نشان خواهند داد، افزود: دشمنان با دیدن این راهپیمایی درس عبرت بزرگ دیگری خواهند گرفت.

آیت الله میرمحمدی آمریکا و رژیم صهیونیستی را دشمن اصلی ملت ایران برشمرد و مبارزه با تروریسم را مبارزه با آنها دانست و گفت: ما نباید از دشمن اصلی که آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی است غفلت کنیم چرا که در حقیقت تروریست‌ها ابزار دست آنها هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان در پایان خاطرنشان کرد: از مردم ولایتمدار و مومن لرستان دعوت می‌کنیم با عظمت و شکوه در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و در جهت استمرار حرکت سپاه در مبارزه با تروریست‌ها حاضر شوند و با زبان روزه برای نابودی رژیم جعلی صهیونیستی دعا کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.