مشهد- سخنگوی سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد از ساماندهی ناوگان باری درون شهری خبر داد و گفت: ثبت نام تخصیص سوخت ناوگان بار شهری با سوخت دیزلی تا اول تیرماه انجام می شود.

ثبت نام تخصیص سوخت ناوگان بار شهری با سوخت دیزلی تا اول تیرماه انجام می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد، سید مهدی کمالی ضمن اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای مصوبه هیات محترم وزیران در خصوص تخصیص سوخت ناوگان دیزلی بر اساس پیماش، سامانه ثبت نام ساماندهی و تخصیص سوخت به ناوگان حمل بار درون شهری با هدف یکپارچه سازی و مدیریت نظام حمل و نقل بار درون شهری و به صورت متمرکز در کشور راه اندازی شده است.

وی افزود: براین اساس مالکان ناوگان باری سنگین درون شهری در کشور برای دریافت سوخت تا اول تیرماه سال جاری مجاز به ثبت نام در این سامانه هستند.

وی یادآور شد: با اجرای این طرح قرار است طبق ضوابط قانونی تمام ناوگان گازوئیل سوز باری درون شهری در سطح کشور ساماندهی شوند تا سهیمه سوخت بر اساس پیمایش به آنها اختصاص یابد.

سخنگوی سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد اظهار کرد: در مرحله نخست، شناسایی ناوگان در دستور کار قرار گرفته است و مالکان ناوگان باری گازوئیل سوز که در درون شهرها بار جا به جا می‌کنند، با مراجعه به سایت utcms.ir  باید اطلاعات خود را ثبت کنند.

کمالی یادآور شد: صاحبان خودروهای باری باید هرچه زودتر برای ساماندهی اختصاص سوخت گازوئیلی خودروهای خود به سایت یاد شده مراجعه و ثبت نام کنند چرا که براساس مصوبه هیئت وزیران در صورت عدم ثبت نام ناوگان، ‌ به صورت مرحله ای سهمیه ناوگانی که ثبت نام نکرده‌اند، کاهش می یابد.

وی با اشاره به این مسئله که در صورت داشتن پروانه فعالیت از یکی از شهرداری های کشور نیازی به ثبت نام در این سامانه نیست، خاطرنشان کرد: طبق ماده ۱۵ دستورالعمل مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه، دارندگان ناوگان تنها باید از یکی از شهرداری های کشور برای ناوگان خود پروانه فعالیت دریافت کنند و این پروانه در کل کشور دارای اعتبار بوده و نیازی به دریافت پروانه مجدد از سایر شهرداری ها نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.