بازیگر نقش باباپنجعلی در پایتخت گفت: سری پنجم این سریال برای پخش در ایام نوروز آماده می‌شود.

خمسه: «پایتخت 5» سریال نوروزی شبکه یک سیما شد

به گزارش قدس آنلاین، بیستمین برنامه «ماه تمام» با حضور راستین وقاری خواننده، علیرضا خمسه بازیگر، خانواده شهید مازیار سبزعلیزاده خانواده حمله تروریستی اخیر در فضای سبز اطراف حرم و یاسر حلال خور فیزیوتراپیست ساعت ۲۳:۴۵ به مدت ۷۵ دقیقه به روی آنتن شبکه دو رفت.

در بخش "یادبود" تصاویری از مرحوم بهمن زرین‌پور بازیگر و کارگردان عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون با دکلمه "زنده باد بال خدا که فرو می‌افتد و درست روی شانه من می‌نشیند" با صدای شمس لنگرودی پخش شد. نخستین مهمان برنامه ماه تمام، راستین وقاری از خوانندگان جوان کشورمان بود که ترانه"حضور تو" را در برنامه اجرا کرد. از نکات جالب این بخش، شوخی مجری برنامه با راستین وقاری در مورد پرنده‌ای به نام عروس هندی بود که لحظات جالبی را در حین اجرای برنامه رقم زد.

دومین مهمان برنامه ماه تمام، علیرضا خمسه هنرمند سینما و تلویزیون بود. علیرضا خمسه هنگام ورود بر صحنه با دیدن پرنده در دست مجری برنامه، ترانه "من یه پرنده ام، آرزو دارم تو یارم باشی..." را خواند و لحظه شاد و مفرحی را به ارمغان آورد. علیرضا خمسه در خصوص عاشقی گفت: "من عاشق هرکسی بودم او را از دست داده‌ام؛ پدرم را عاشقانه دوست داشتم و الان ۲۰ سال است که فوت کرده است. مادرم را هم عاشقانه دوست داشتم و هم اکنون دو ماه است که در سوگش نشسته‌ام. به همین دلیل دیگر به کسی عشق نمی‌ورزم بلکه مهر می‌ورزم. "

خمسه علت تغییر ظاهر خود را گریم سریال «پایتخت ۵» عنوان کرد که این سریال قرار است نوروز ۹۷ پخش شود و در خصوص شخصیت باباپنجعلی که پیرمردی ۸۰- ۹۰ ساله است، گفت: "این مرد مازندرانی که هم اکنون دارای آلزایمر شده است بالاخره دوران ۴۰ سالگی خود را در حالی سپری کرده که مثل تمامی مازنی‌ها، غیور و پهلوان، مهربان و مهماندوست و هوشیار بوده و ظاهری قوی و آراسته داشته است و هم اکنون در دوره میانسالی چنین ظاهری دارد. "

مجری برنامه مسابقه ثانیه ها که ماه رمضان دوسال پیش در شبکه دو برنامه داشت درخصوص نام برنامه ماه تمام گفت: "من عاشق ماه هستم و با ماه، حال و احوالم دگرگون میشود. من وقتی ماه را میبینم هرکجا که باشم به یاد وطنم می‌افتم و خیلی خوشحالم به برنامه ای با این نام دعوت شده ام.

مهمانان پایانی بیستمین برنامه ماه تمام، همسر و فرزندان شهید مازیار سبزعلیزاده بودند. شهید سبزعلیزاده باغبان شهید حادثه تروریستی حرم بود که در هنگام باغبانی در حرم مطهر امام خمینی(ره) در حمله تروریست‌های داعش به شهادت رسید. زینب دختر ده ساله این شهید طبق آرزوی پدرش دوست دارد در آینده دندانپزشک، متخصص مغز و اعصاب یا دانشمند شود.

محمدحسین پسر شهید سبزعلیزاده گفت: کشور ما کشوری است که با خون شهدا، اندیشه‌ها و افکار بزرگ آبیاری شده است. حادثه ناجوانمردانه تروریستی بیشتر باعث وحدت و یکپارچگی ملت ما شد و به نظر من سودی برای تروریست ها نداشت.

عبدالله روا ضمن بیان این مطلب که شهید سبزعلیزاده یک غیرنظامی بود و حین کار برای امرار معاش خانواده به شهادت رسید، گفت: "بهتر است داعش و داعشی ها بدانند اینجا ایران است و مقابلشان ایرانیان ایستاده اند. " او در پایان گفتگو، نشان برنامه و تابلوی جاودانه ها را به نیابت از همسر و پسر شهید، تقدیم به دختر شهید سبزعلیزاده کرد.

منبع: مشرق نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.