۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶
کد خبر: 541139

روبرت فرناندز، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا به تشریح آخرین وضعیت نقل و انتقالات آبی اناری ها پرداخت.

 خبرهای خوش مدیر ورزشی بارسا برای هواداران

به گزارش قدس آنلاین، بارسلونا پس از ناکامی در فصل گذشته و کسب تنها یک جام(کوپا دل ری) عزم خود را برای موفقیت در فصل آینده جزم کرده و برای این منظور قصد دارد در چندین پست به جذب بازیکنان باکیفیت و در حد ستاره بپردازد.

دفاع راست، هافبک طراح و نیز وینگر تهاجمی، سه پستی هستند که بارسا قصد دارد در آنها به تقویت خود بپردازد و به ترتیب روی هکتور بیرین از آرسنال، وراتی از پی اس جی و دمبله از دورتموند نظر مثبت دارند و این سه بازیکن، پلن A بارسا محسوب می شوند. ستاره هایی که جذب شان 200 میلیون یورو برای باشگاه هزینه در پی خواهد داشت.

روبرت فرناندز، مدیر ورزشی بارسا در ابتدای صحبت هایش به ارنستو والورده، مربی جدید بلوگرانا اشاره کرد و گفت:« والورده در مراسم معارفه خود گفت که نیاز به زمان دارد. ولی مطمئنا این زمان، طولانی نخواهد شد چون او یک مربی باتجربه و عاشق فوتبال است و بارسا را نیز به خوبی می شناسد. ما هم تمام اطلاعات لازم را در اختیار او گذاشته ایم.»

خریدهای جدید:« فصل نقل و انتقالات دشواری های خاص خود را دارد و ما تمام توان مان را به کار بسته ایم تا در پست های موردنیاز، بهترین بازیکنان را جذب کنیم؛ بازیکنانی که بی شک ارزشمند و باکیفیت خواهند بود.

خبرهای خوبی برای هواداران در راه است ولی باید بگویم که مشکل اصلی در بزرگی خود باشگاه بارسلونا است. خیلی از بازیکنان به این دلیل که شانس شان برای حضور درترکیب ثابت را اندک می بینند، ترجیح می دهند به پیشنهاد ما پاسخ منفی بدهند. در هر صورت بارسا پر از بازیکنان بزرگ است و سطح رقابت هم بالاست.

از خریدهای فصل گذشته هم راضی هستیم و اطمینان دارم که فصل بعد بسیار بهتر نیز خواهند شد. وفق پیدا کردن با شرایط بارسا ساده نیست و بسیاری، پس از گذشت یک سال توانایی های واقعی خود را نشان می دهند. خریدهای فصل گذشته اکثرا جوان بودند و امسال باتجربه تر شده اند. به هواداران اطمینان می دهم که به زودی بازیکنان مهمی را به خدمت خواهیم گرفت.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.