باشگاه بارسلونا پیشنهاد ۳۵ میلیونی برای فروش آندره گومز را رد کرد.

بارسلونا پیشنهاد ۳۵ میلیونی برای آندره گومز را نپذیرفت

به گزارش قدس آنلاین، از بارسلونا خبر می‌رسد این باشگاه در جلسه‌ای که اخیرا با ژٰرژ مندس، سوپر ایجنت دنیای فوتبال داشته، پیشنهاد ۳۵ میلیون یورویی یک باشگاه لیگ برتری را برای آندره گومز، هافبک پرتغالی خود رد کرده است.

گومز ۲۳ ساله یکی از بازیکنانی بود که بارسا در تابستان شلوغ سال گذشته خود خریداری کرد. خریدی که هم نحوه و هم فلسفه خریدش باعث تعجب همگان شد. گومزی که همواره از دعوت شدگان به اردوی تیم ملی پرتغال بود و هست اما در فصلی که گذشت، علی‌رغم اعتماد زیادی که انریکه به او کرد، به هیچ عنوان نتوانست در حد و اندازه‌های بارسلونا ظاهر شود.

به نقل از طرفداری، با این حال، به نظر می رسد با وجود این عملکرد ضعیف، آبی اناری‌ها قصد فروش هافبک خود را ندارند. رادیو کاتالونیا امروز گزارش داد بارسلونا در جلسه‌ای که اخیرا با ژرژ مندس، مدیر برنامه‌های گومز داشته، پیشنهاد ۳۵ میلیون یورویی یک باشگاه لیگ برتری را برای خرید گومز رد و اعلام کرده این بازیکن فروشی نیست. این در حالی است که بارسلونا اگر موفق به جذب مارکو وراتی شود، احتمالا یک یا چند هافبک خود را به فروش خواهند رساند که با توجه به این خبر، گومز در میان گزینه‌های فروش نیست.

این را هم باید اضافه کرد که نشریات پرتغالی معتقد هستند ملاقاتی که میان مندس و بارسلونا روز گذشته صورت گرفته، به دلیل علاقه بارسا به تسریع روند انتقال نلسون سمدو، دفاع راست پرتغالی بنفیکا بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.