ایلام-رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از آغاز طرح تابستانه پلیس در ایلام همزمان با سراسر کشور خبر داد.

طرح تابستانه پلیس راهور در ایلام آغازشد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ محسن ناصری اظهار داشت: طرح ترافیکی تابستان ۹۶ به منظور مدیریت هوشمند و ساماندهی نظام مند ترافیکی از امروز اول تیر ماه در استان ایلام همانند سایر استانهای کشور در معابر درون شهری وبرون شهری اجرا وتا  اول مهرماه  ادامه دارد.

وی گفت: کنترل حمل و نقل عمومی ، تاکسی ها و اتوبوس ها و ... ، هماهنگی با دستگاه های امدادی و خدمات رسان و بررسی تصادفات احتمالی و برخورد با تخلفات حادثه ساز از اهداف این طرح است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی  ایلام با اشاره به این که بهترین و موثرترین عامل اجرای طرح های ترافیکی ، توسعه فرهنگ ترافیک و مشارکت آگاهانه شهروندان قانون مدار است، تصریح کرد: آنچه در اجرای این طرح باید مد نظر قرار گیرد افزایش حمل و نقل عمومی و ناوگان حمل بار و مسافر و توجه به مشکلات مردم در محدوده اجرای طرح است. 

وی مزایای اجرای این طرح را صرفه جویی در وقت و کاهش ترافیک در محدوده شهری دانست و گفت: کمیته ویژه ای در این رابطه تشکیل شده است تا با بکارگیری تجهیزات الکترونیکی و فراهم آوردن زیر ساخت ها ، امکان اجرای طرح را برای پلیس راهنمایی و رانندگی فراهم کنند. 

سرهنگ ناصری در بخش دیگری از سخنان خود، فرهنگ سازی در حوزه ترافیک و جلب مشارکت های همگانی با توجه به اهمیت سهم مردم در تامین امنیت ترافیکی را در کاهش حوادث و تصادفات رانندگی و آسیب های ناشی از آن بسیار موثر دانست و از خبرنگاران و اصحاب رسانه ها خواست در این خصوص همچون گذشته یار و یاور پلیس باشند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.