شهرکرد-استاندار در این همایش گفت:روابط عمومی ها به عنوان بازوی توانمند  مدیران نقش بسیار ارزشمند و سازنده ای در ارتقاء و یا تنزل سازمانها در افکار عمومی داشته و با انعکاس فعالیتها ی سازمان می توانند نقش بی بدیلی را ایفا نمایند.

روابط عمومی شرکت گاز چهارمحال و بختیاری در فهرست برترین ها

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، در هشتمین دوره همایش تجلیل از روابط عمومی های برتر استان که به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی و توسط استانداری این استان برگزار گردید از روابط عمومی های منتخب تجلیل به عمل آمد.

استاندار چهارمحال و بختیاری  ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این همایش گفت: روابط عمومیها به عنوان بازوی توانمند  مدیران نقش بسیار ارزشمند و سازنده ای در ارتقاء و یا تنزل سازمانها در افکار عمومی داشته و با انعکاس فعالیتها ی سازمان می توانند نقش بی بدیلی را ایفا نمایند لذا می بایستی در جهت تقویت روابط عمومیها به لحاظ ساختاری ، تشکیلاتی و همچنین تجهیز  امکانات لازم حداکثر تلاشها اعمال شده تا این مجموعه بتواند نقش خود را به نحو احسن ایفا نماید .

قاسم سلیمانی  ضمن اشاره به این که دولت تدبیر و امید تلاشهای بسیار زیادی را در جهت ارائه خدمت به مردم عزیز کشور و استان انجام داده و موفقیتهای چشمگیری نیز به لحاظ اقتصادی ،سیاسی ،فرهنگی و... در کارنامه خود ثبت نموده است،  اذعان کرد: با توجه به این که آگاهی ودرک مردم از فعالیتهای مختلف عمرانی ،اقتصادی ،فرهنگی و...  انجام شده ،توسط دولتمردان موجب دلگرمی به نظام و انقلاب خواهد شد ،  از مدیران دستگاههای اجرایی و همچنین مدیران روابط عمومی دستگاهها خواست  فعالیتها ی ارزشمند ی که توسط آنها انجام شده است را به عناوین مختلف از جمله پخش از صدا و سیمای استان پوشش رسانه ای داده تا مردم روز به روز اقبالشان نسبت به نظام و انقلاب فزونی یابد  .

در حاشیه این مراسم رئیس روابط عمومی استانداری ضمن تشریح معیارهای  ارزیابی شده دستگاهها در انتخاب شایسته ترین ها  با توجه به مستندات و همچنین بازدید های میدانی  صورت گرفته  در این راستا از روابط عمومی دستگاهها خواست در انعکاس اخبار و فعالیتهای سازمان خود تلاش حداکثری نموده و از رسانه ها نیز خواست با نقد منصفانه در جهت ارتقائ خدمات سازمانها یا و یاور روابط عمومی ها و مدیران سازمانها   باشند .

با توجه به ابتکارات و نور آوی های روابط عمومی شرکت گاز استان در ارائه خدمات به مشتریان و کارکنان این شرکت از تقی تاجی اشکفتکی مدیریت روابط عمومی شرکت گاز استان با اهداء لوح تقدیر و وجه نقد تجلیل بعمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.