بیرجند- نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به جنایات داعش و اربابان آنها در منطقه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران خاری در چشم دشمنان است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران خاری در چشم دشمنان است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان، آیت الله سید علیرضا عبادی شامگاه چهارشنبه در جمع مردم شهرستان خوسف با بیان اینکه موقعیت‌ها در دنیا همگی رفتی است، افزود: اگر می‌خواهیم بدانیم که خوب یا بد هستیم، باید ببینیم که عقربه دل به کدام سمت حرکت می‌کند و به کدام سمت سنخیت داریم.

وی با اشاره به اینکه اگر عقربه دل و معرفت به سمت بندگان خدا، به سمت بسیجی‌ها، سپاه و نیروهای انقلابی، اهل عفاف و حجاب و عدالت کشش و معرفت داشت ما هم در همان جبهه هستیم و گرنه که باید فکری به حال خود کنیم، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران خاری در چشم دشمنان است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه کسی که با خوبان پیوند داشته باشد، خدا او را دوست دارد و لذا اگر هم مشکلی دارد جبران کند، تصریح کرد: کسی که دلش به سمت انسانهای گمراه، هوای نفس و امثالهم گرایش دارد باید در خود تجدید نظر کند.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه دین بازیچه نیست که مانند موم در دست قابل توجیه باشد، اظهارکرد: همه ما مسافر آخرت هستیم، لذا باید جایگاه خود را مشخص کنیم که علوی هستیم یا اموی.

وی با اشاره به جنایات داعش و اربابان آنها در منطقه، گفت: اینها هر جنایتی که از دست آنها براآید انجام  می‌دهند و هیچ ابایی از این کار ندارند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه امام راحل در همان ابتدای انقلاب فرمودند که آمریکا شیطان بزرگ است و قابل اعتماد نیست، گفت: امروز بعد از ۳۸ سال نوکری اروپایی‌ها برای آمریکا می‌بینیم که خود اروپایی‌ها این را فهمیده‌اند و سران کشورهای اروپایی جلوی آمریکا می‌ایستند و می‌گویند که اینها قابل اعتماد نیستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.