بیرجند- رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی خراسان جنوبی محدودیت های ترافیکی برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در استان را اعلام کرد.

محدودیت های ترافیکی روز جهانی قدس در خراسان جنوبی اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ علیرضا رضایی اظهارکرد: با توجه به برگزاری مراسم راهپیمایی روزجهانی قدس، محدودیت های ترافیکی در جهت هرچه بهتر برگزار شدن مراسم در سراسر استان به مرحله اجرا در می آید.

وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی در مرکز استان عنوان کرد: در مرکز استان محدودیت ها از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح تا پایان مراسم اعمال می شود.

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی خراسان جنوبی بیان کرد: تردد و توقف وسایل نقلیه در خیابان شهدا حدفاصل میدان ابوذر تا میدان شهدا و بالعکس ممنوع است.

وی عنوان کرد: همچنین محدودیت تردد و توقف در خیابان های طالقانی حدفاصل سه راهی نهضت تا میدان ابوذر و بالعکس، مدرس حدفاصل میدان اول تا میدان ابوذر و بالعکس، ارتش حدفاصل سه راهی خیابان عدل تا میدان ابوذر و بالعکس اعمال می شود.

رضایی گفت: تردد و توقف در خیابان شهید صیاد شیرازی حدفاصل تقاطع شهید قرنی تا تقاطع پاسداران و بالعکس، پاسداران حدفاصل تقاطع پاسداران تا تقاطع تامین اجتماعی و بالعکس، قدس شرقی حدفاصل تقاطع اول عدل تا میدان قدس و بالعکس ممنوع است.

وی تصریح کرد: تردد و توقف وسایل نقلیه در خیابان شهید نواب صفوی شرقی حدفاصل تقاطع شهید تیمورپور تا میدان قدس و بالعکس، پاسداران ۱، ۳ خیابان شهید تیمورپور و کلیه مسیرهای منتهی به مسجد امام حسین (ع) ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی خراسان جنوبی از رانندگان خواست از پارک وسایل نقیه خود جلوی درب منازل و پارکینگ شهروندان و مسیر های اعلام شده جدا خودداری کنند.

وی در خصوص محدودیت های ترافیکی در شهرستان قاین هم گفت: مسیر خیابان امام خمینی (ره) تا مسجد جامع، سه راهی مسجد جامع، خیابان امام رضا (ع)، خیابان شهید رجایی، میدان طالقانی، تقاطع بامشاد و خیابان مصلی از آغاز تا پایان مراسم ممنوعیت توقف و تردد اعمال می شود.

وی گفت: خیابان های منتهی به میدان انقلاب، چهار راه شهیدان پارسا، خیابان امام خمینی (ره)، خیابان های منتهی به میدان ۱۵ خرداد، خیابان مدرس، خیابان های منتهی به مصلی امام خمینی (ره) در شهرستان فردوس محدودیت توقف دارد.

وی ادامه داد: در شهرستان نهبندان تردد و توقف کلیه وسایل نقلیه از مزار شهدای گمنام، بلوار معلم، تقاطع معلم به میدان بسیج، مصلی امام علی (ع) از ساعت ۹ صبح الی پایان مراسم ممنوع است.

وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی در بشرویه گفت: مسیر میدان امام و بلوار انقلاب تا تقاطع هواشناسی و بلعکس و ورودی مسجد جامع در ابتدای خیابان ملا عبدالله محدودیت توقف از ساعت ۹ صبح و همچنین محدودیت تردد از ساعت ۱۰ صبح تا پایان مراسم را خواهیم داشت.

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی خراسان جنوبی عنوان کرد: در شهرستان درمیان از میدان امام رضا (ع)، بلوارامام رضا (ع) میدان ابوذر بلواروحدت از ساعت ۹ صبح تا پایان مراسم محدودیت تردد و توقف اعمال می شود.

رضایی بیان کرد: در شهرستان سربیشه از میدان امام به سمت میدان ۱۷ شهریور، میدان ۱۷ شهریور به سمت میدان صاحب الزمان، میدان صاحب الزمان به سمت میدان ۱۳ آبان، میدان ۱۳ آبان به سمت میدان طالقانی، میدان طالقانی به سمت میدان امام، میدان امام به سمت مهدیه تا انتهای خیابان مطهری از ساعت ۹ صبح روز جمعه تا پایان مراسم محدودیت تردد و توقف داریم.

به گفته وی در شهرستان سرایان از خیابان امام خمینی حد فاصل میدان قدس تا مصلی نماز جمعه از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح تا پایان مراسم محدودیت تردد و توقف اعمال می شود.

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی خراسان جنوبی ادامه داد: مسیر بلوار امام رضا (ع) از سه راهی خیابان امام جعفر صادق (ع) روبروی مزار شهدای حاجی آباد به سمت مصلی نماز جمعه از ساعت ۱۱ صبح تا پایان مراسم در شهرستان زیرکوه محدودیت تردد و توقف وجود دارد.

وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی در شهرستان خوسف گفت: مسیر میدان امام خمینی (ره)، بلوار شهید بهشتی تا میدان شهید قهرمان و خیابان شهید مطهری از میدان شهید قهرمان تا هیات حسینی از آغاز تا پایان مراسم ممنوعیت توقف و تردد اعمال می شود.

رضایی عنوان کرد: در شهرستان طبس مسیرهای منتهی به بلوار امام خمینی (ره) از چهار راه قدس به سمت میدان امام، از میدان پنجعه علی به سمت میدان امام، از میدان فانوس به سمت میدان امام، از چهار راه صاحب الزمان به سمت مسجد جامع از ساعت ۱۰ صبح تا پایان مراسم محدودیت ترافیکی را داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.