بیرجند- امام جمعه اهل سنت بیرجند همه مسلمانان را به شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد و گفت: شرکت در روز قدس پشتیبانی و دلگرمی برای مردم مظلوم فلسطین است.

شرکت در راهپیمایی روز قدس مایه دلگرمی و پشتیبانی برای مردم مظلوم فلسطین است

به گزارش قدس آنلاین، مولانا غلام‌حیدر فاروقی اظهار داشت: روز قدس روز جهانی است و وظیفه همه مسلمانان این است که در این روز در راهپیمایی شرکت کنند.

وی افزود: شرکت در راهپیمایی روز قدس پشتیبانی و دلگرمی برای فلسطینی‌ها و مشت محکم بر دهان صهیونیست‌های غاصب است تا آنان بدانند که مسلمانان تا آزادی قدس از پای نخواهند نشست.

امام جمعه اهل سنت بیرجند بیان کرد: راهپیمایی روز قدس تقویت قلبی برای فلسطینی‌های مظلوم و ستمدیده است تا دشمنان بدانند مسلمان برای آزادی قدس از چنگال رژیم اشغالگر صهیونیست اقدام کرده و بر خواهند خواست.

فاروقی با اشاره به وحدت بین مسلمان تصریح کرد: وحدت مسئله امروزی نیست و در قرآن نیز ذکر شده است و مسلمانان باید با یکدیگر متحد باشند چراکه وحدت یک دستور قرآنی است.

وی خاطرنشان کرد: اگر مسلمانان با یکدیگر وحدت داشته باشند امروز این وضعیت در ممالک اسلامی وجود نداشت و کشورهای مسلمان توسط استکبار جهانی اشغال نمی‌شد.

امام جمعه اهل سنت بیرجند علت اشغال کشورهای اسلامی توسط استکبار جهانی را نبود وحدت بین مسلمانان عنوان کرد و یادآور شد: در حال حاضر نیاز مبرمی به وحدت مسلمانان است.

فاروقی اظهار داشت: اختلاف افکنی دشمن میان مسلمانان  یک نقشه و توطئه است که می‌خواهند مسلمانان را با یکدیگر مشغول کنند و به اهداف پلید خود و یغما بردن اموال مسلمان برسند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.