ایلام - پس از عملیات های تروریستی داعش در تهران و شایعاتی مبنی بر درگیری هایی در مرزها استاندار ایلام گفت: تاکنون هیچ گونه تحرک خرابکارانه و مذبوحانه ای از سوی گروهک های تروریستی و داعش در این نوار مرزی مشاهده و گزارش نشده است.

هیچ گونه تحرک خرابکارانه در نوار مرزی غرب مشاهده نشده است/امنیت کامل مرزها

قدس آنلاین، گروه استان ها- سعدیه کرمی- زهرا محمد مرادی: امنیت و احساس امنیت از مقوله های بسیار مهم در هر کشوری به شمار می روند و هر سرزمینی که در این خصوص موفق باشد، می تواند به توفیقات همه جانبه نیز دست پیدا کند.

استان مرزی ایلام در امنیت کامل

استاندار ایلام در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه در سراسر ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک استان ایلام با کشور دوست و همسایه عراق امنیت کامل و مثال زدنی برقرار است، می گوید: تا کنون هیچ گونه تحرک خرابکارانه و مذبوحانه ای از سوی گروهک های تروریستی و داعش در این نوار مرزی مشاهده و گزارش نشده است.

محمدرضا مروارید با اشاره به اینکه مردم و مسئولان ما به خوبی قدردان مجاهدت های شبانه روزی مدافعان حرم و نیروهای امنیتی، انتظامی، مرزبانی، سپاه، بسیج، عشایر سلحشور و دیگر نیروهای مردمی بوده و هستند، اظهار می دارد: تمام نقاط مرزی استان با دقت و اقتدار تحت نظر است و مردم مطمئن باشند که دلاورمردان ایران اسلامی به هیچ گروه معاند و خرابکاری اجازه هیچگونه فعالیت و عرض اندامی نخواهند داد و کاملاً هوشیار و بیدار هستند.

امنیت؛ حاصل هوشیاری و بیداری مرزبانان

فرمانده مرزبانی استان ایلام نیز در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه مرزبانان جمهوری اسلامی ایران با تیزبینی و هوشیاری کامل در حال حراست از مرزها هستند، گفت: تمام نوار مرزی استان با بهره گیری از توان نیروهای متعهد و مجرب و با استفاده از بهترین و مدرن ترین تجهیزات و دستگاه های الکترونیکی، تحت کنترل است و تمام تحرکات و فعالیت های مرزی به صورت شبانه روزی رصد می شود.

سرهنگ یحیی الهی با اشاره به اینکه تعامل، همراهی و همکاری بسیار خوبی بین حافظان امنیت، مسئولان استان و آحاد مختلف مردم برقرار است، یادآور شد: امنیت پایداری که در استان و کشور حاکم است؛ حاصل مشارکت عمومی و تعامل بسیار ارزشمند مردم با خادمان خود در مجموعه های مختلف امنیتی است.

وی با اشاره به اینکه مردم ما بهترین مرزداران مرزها و پاسداران حقیقی انقلاب اسلامی بوده و هستند، تأکید می کند: پیوند ملت سرافراز ایران اسلامی با امامت و ولایت ناگسستنی است و امروزه دشمنان داخلی و خارجی از این اتحاد، همدلی و همزبانی ملت و مسئولان به ستوه آمده اند.

تضعیف مدافعان امنیت؛ گناهی نابخشودنی

یکی از شهروندان ایلامی با بیان اینکه امنیت، آسایش و آرامش حاکم بر ایران اسلامی مرهون و مدیون جانفشانی های شهداء، ایثارگران، رزمندگان و حافظان نظم و امنیت است، می گوید: هر کس که قدردان حارسان واقعی انقلاب و ایثارگری فرزندان رشید ملت در حفاظت از میهن نباشد، بدون شک درک صحیحی از امنیت و ضرورت امنیت ندارد.

آرش کریمی با اشاره به اینکه مدافعان امنیت؛ همان آمران به معروف و ناهیان از منکر هستند که جز پاداش الهی؛ هیچ اجر و مزدی در دنیا پاسخگوی نیات و اعمال پاک شان نیست، اظهار می دارد: تضعیف مجریان، بانیان و حامیان امنیت؛ گناهی نابخشودنی و زمینه ساز هرج و مرج و بی بند و باری در جامعه است.

وی با بیان اینکه فریضه الهی«امر به معروف و نهی از منکر» صرفاً در بعد مسائل اجتماعی و اخلاقی واجب نشده است، می افزاید: تلاش برای برقراری امنیت و ایجاد آرامش در جامعه و نیز جلوگیری از هر گونه نا امنی و بی ثباتی در کشور؛ نمونه بارزی از تلاش های خالصانه برای تحقق این فریضه مهم الهی است و ضرورت دارد که همگان پای کار باشند و راه بی تفاوتی را پیشه نکنند.

آتش به اختیار باشیم نه آتش بیار معرکه

یکی دیگر از شهروندان ایلامی با بیان اینکه «قدر عافیت را کسی داند که به مصیبتی گرفتار آید» ؛ به اقدام پلید اخیر تروریست های خونخوار در تهران اشاره می کند و بیان می دارد: این حرکت مذبوحانه خائنان به ملت؛ تلنگری بود به همگان به ویژه مسئولان  سیاسی و امنیتی کشور که بیش از پیش هوشیار و بیدار باشند و در خطابه های شان دقت بیشتری کنند و به جای« آتش به اختیار »   نقش«آتش بیار معرکه دشمنان» را بازی نکنند.

زینب جعفری با اشاره به اینکه اگر مدافعان حرم و پاسداران حریم امامت و ولایت نبودند، قطعاً تروریست ها و داعشی ها سال ها بود که در جای جای ایران اسلامی لانه کرده بودند، یادآور می شود: اگر بسیجیان جان برکف و رزمندگان گمنام و خوشنام در آن سوی مرزها به خوبی رشادت ها خلق نمی کردند، امروزه باید لحظه به لحظه شاهد انواع اقدامات تروریستی در داخل کشور می بودیم.

وی با بیان اینکه دشمنان باید بدانند که ایران اسلامی هزاران«سردار سلیمانی» در آغوش اش پرورش یافته است و به ترسوهای بزدل داخلی و خارجی و تروریست های پلید، فرصت و اجازه هیچگونه جولان و خودنمایی را نخواهند داد، خاطرنشان می سازد: حافظان امنیت یقین داشته باشند که ملت بصیر و قدرشناس ایران اسلامی؛ قدردان جانفشانی های شان بوده و هستند و همیشه نیز دعای خیرشان بدرقه راه پررهروشان است.

پاسخ کوبنده به مخلان نظم و امنیت

شهروند دیگری نیز با بیان اینکه از این فاصله جغرافیایی؛ دست یکایک سربازان، سرداران، پاسداران و مدافعان مرزهای عقیدتی و سرزمینی را می بوسیم و صمیمانه خدا قوت می گوییم، خاطرنشان می سازد: سربازان ولایت بدانند که قاطبه ملت بزرگ و قدرشناس ایران اسلامی، مجاهدت های شان را به خوبی ارج می نهند و قدردان رشادت های شان بوده و هستند و خواهند بود.

محمدرضا کاظمی با اشاره به این نکته که «خفته خبر ندارد سر بر کنار جانان / که این شب سخت باشد بر چشم پاسبانان» تصریح می کند: آیا کسانی که سر بر بالین آسایش  می گذارند و در کمال آرامش زندگی می کنند، نمی دانند که حافظان امنیت برای آسودگی خاطر آنها، هیچ آرام و قراری ندارند و در سخت ترین شرایط؛ پاسدار حریم شان هستند!؟

وی با بیان اینکه اخلال در امنیت و آرامش مردم؛ خط قرمز ملت مقتدر و شجاع ایران اسلامی است و هیچ حزب، گروه و جناحی حق ندارد که این آرامش پایدار و مثال زدنی میهن مان را مختل کند، تأکید می کند: قطعاً پاسخ ملت سرافراز ایران اسلامی به مخلان نظم و امنیت در داخل و خارج از کشور؛ بسیار سخت و کوبنده خواهد بود همان گونه که اخیراً فرزندان خمینی کبیر(ره) و خامنه ای بصیر(حفظه الله) با پاسخ موشکی و با صلابت خود، به ترقه بازی تروریست ها در تهران، پاسخی دندان شکن و خیره کننده دادند.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.