شهرکرد-مدیر کل بازرسی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در سال گذشته ۲ هزار و ۷۶۰ هکتار از اراضی ملی چهارمحال و بختیاری با هشدار و پیگیری کارکنان اداره کل بازرسی استان رفع تصرف شد.

۲ هزار هکتار از اراضی چهار محال و بختیاری رفع تصرف شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سید محمد مهدی طباطبایی  ظهر پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات گفت: در سال گذشته بازرسان اداره کل بازرسی استان در ۶۹۶ مورد معاملات با ارزش ریالی ۴ هزار و ۷۵۵ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال شرکت داشته‌اند.

وی افزود: در سال گذشته، مبلغ ۱۶۵ میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال در عملیات پیشگیری از تضییع حقوق بیت‌المال، بازگشت وجوه حساب خزانه، پیگیری جهت وصول مالیات‌های معوق و پیگیری جهت وصول مطالبات سایر دستگاه‌ها بازگردانده شده است.

مدیر کل بازرسی استان تصریح کرد:در سال ۹۵ به بیش از ۷۵ مورد جهت اجرای احکام در خصوص ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم و بستر رودخانه‌های استان و مسلوب‌المنفعه نمودن چاه‌های غیرمجاز هشدار و پیگیری شده است.

طباطبایی خاطر نشان کرد: در سال گذشته ۲ هزار و ۷۶۰ هکتار از اراضی ملی چهارمحال و بختیاری با هشدار و پیگیری کارکنان اداره کل بازرسی استان رفع تصرف شد.

وی اظهار کرد: ۲۶ دوره و کارگاه آموزشی در قالب ۲ هزار و ۵۴۰ نفر بر ساعت در سال گذشته  برگزار شده و در سه ماهه اول سال جاری ۴۵ جلسه توسط کمیسیون‌های علمی‌تخصصی و کارگروه‌های مربوطه با تصویب ۲۸ مصوبه در استان برگزار شد.

مدیر کل بازرسی استان افزود: بیشترین برنامه ریزی های کلان در استان چهارمحال و بختیاری باید در زمینه کشاورزی، دامپروی و صنایع دستی صورت گیرد و در راستای حل معضل بیکاری و اشتغال زایی باید در این سه حوزه فعالیت شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.