عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از تشکیل کمیته‌ای در کمیسیون بهداشت برای بررسی بدهی بیمه‌ها به مراکز درمانی خبر داد.

 کمیته‌ای در کمیسیون بهداشت برای بررسی بدهی بیمه‌ها تشکیل شد

    به گزارش «قدس آنلاین»،  همایون هاشمی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، درباره بدهی ۱۱ هزار میلیاردی بیمه‌ها به حوزه سلامت، افزود: چند هفته‌ای است که موجی از نگرانی‌ها نسبت به انباشت این بدهی‌ها به مراکز درمانی در حوزه سلامت وجود دارد که ادامه آن ممکن است طرح تحول سلامت را با مشکل مواجه کند.

نماینده مردم شاهین دژ، تکاب و میاندوآب در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بحث روابط مالی بین نهادهای خدمت گذار در حوزه سلامت از مواردی است که به دلیل بدهی بیمه‌ها به بیمارستان‌ها و بیمارستان‌ها به مراکز درمانی موجب این نگرانی‌ها شده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: با توجه به انباشت بدهی بیمه‌ها به مراکز درمانی، به نظر می‌رسد جایی از این سیکل معیوب است و باید به فکر راه حلی برای آن بود.

وی یادآور شد: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در قالب کمیته‌ای به دنبال بررسی انباشت بدهی بیمه‌ها به مراکز درمانی است تا با کمک کارشناسان مرکز پژوهش‌ها بتوانیم به جمع بندی و راهکار درست و منطقی دست پیدا کنیم.

هاشمی افزود: به نظر می رسد بهترین و کوتاه ترین راه برای برون رفت از این مشکل ورود جدی دولت به حل مشکل بدهی بیمه ها به مراکز درمانی است تا بیشتر از این مبلغ، شاهد افزایش بدهی ها نباشیم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به خانه ملت، گفت: دولت باید اعتباری برای پرداخت بدهی بیمه ها به مراکز درمانی در نظر بگیرد تا یکبار برای همیشه این مشکل در حوزه سلامت برطرف شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.