شهرکرد-استان چهار محال و بختیاری امروز یکصدا خواهان نابودی آمریکا،اسرائیل شده و این طنین فضای استان را پر از شور شوق نموده و فریاد مظللومیت مردم فلسطین به گوش جهانیان رسید.

اعلام انزجار مردم ولایتمدار استان چهار محال و بختیاری از صهیونیست ها  و تروریست جهانی

به گزارش قدس آنلاین در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان و با تیزبینی و فراست امام راحل(اعلی الله مقامه) که روز قدس نام گرفت مردم استان چهار محال و بختیاری در شهرستان های 9 گانه این استان شهرکرد،بروجن،اردل،فارسان،کیار ،کوهرنگ،بن،لردگان و سامان با حضور پرشکوه در خیابانها دست به راهپیمائی زده و اعلام انزجار و تنفر خود را از غده سرطانی منطقه ،آمریکاو دست نشاندگان آمریکا در منطقه(ال سعود) و حکومت های شاهنشاهی منطقه و همچنین از سگ های وحشی و دست آموز منطقه(داعش حقیر و منفور) اعلام تنفر کردند.

در شهرکرد مردم این شهرستان از میدان 12 محرم به سمت مصلی بزرگ امام خمینی آغاز و آنچه بیش از همه جلوه گر بود حضور مردم و جوانان عاشق انقلاب و نظام بود که با دردست داشت تصاویر حضرت امام و مقام معظم رهبری اعلام آمادگی و تبعیت خویش را اعلام نموده.

در پیشاپیش جمعیت حجت الاسلام محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد،نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل زمانپور،استاندار استان قاسم سلیمانی و فرماندهان نظامی و انتظامی حضور داشتند.

همچنین تعداد بسیار زیادی موشک نمادین به صورت خودجوش توسط مردم انقلابی و هنرمند استان تهیه شده است که با تزیین شعارهایی برگزیده از فرمایشات مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) از جمله "اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود"، "عاشق مبارزه با صهیونیست هستیم"، "منتظر اذن رهبری هستیم"  قابل توجه بود که عکاسان و فیلمبرداران از این جلوه ها فیلم و عکس تهیه می کردند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.