اصفهان:نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: اکنون به حول و قوه الهی صاحب قدرت موشکی هستیم، اینکه ۷۰۰ کیلومتر دورتر هدف نشانه گرفته شود کار ساده‌ای نیست، ما با این حرکت نشان دادیم که استقلال داریم و اقدامات ایران به اجازه استعمارگران بستگی ندارد.

اقدامات ایران به اجازه استعمارگران بستگی ندارد

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد ظهرجمعه در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت:  اگر امام خمینی (ره) و سپس رهبر معظم انقلاب بر زنده نگه داشتن روز قدس تاکید کرده و می‌کنند به دلیل اینکه مسجد الاقصی قبله اول مسلمانان و محل معراج پیامبر اکرم (ص) بوده نیست، بلکه علت اصلی این است که امام (ره) درک می‌کند که دل انگلیسی‌ها برای یهود نمی‌سوزد و می‌خواهند یک پایگاه ضد اسلام تشکیل داده و هرجا لازم شد نیروهای خود را به کشورهای اسلامی اعزام کنند.

وی با بیان اینکه می‌گویند اسرائیل غده سرطانی است یعنی اینکه به همه امت اسلام آسیب می‌رساند، افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند جنگ با اسرائیل نماد تقابل حق و باطل است همچون زمان کربلا و فرعون.

امام جمعه اصفهان با اشاره به حمله موشکی ایران علیه مواضع داعش بیان کرد: اکنون به حول و قوه الهی صاحب قدرت موشکی هستیم، اینکه ۷۰۰ کیلومتر دورتر هدف نشانه گرفته شود کار ساده‌ای نیست، ما با این حرکت نشان دادیم که استقلال داریم و اقدامات ایران به اجازه استعمارگران بستگی ندارد.

وی افزود: اسرائیلی‌ها نیز وقتی فهمیدند ما از چنین موشک‌هایی برخوردار هستیم و به وقت و زمان خود از آنها استفاده می‌کنیم دلشان لرزید، بعد از این عملیات نیز همه عقلای دنیا گفتند این کار عقلانی است.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد ‌با اشاره به سالروز سوء قصد به رهبر معظم انقلاب گفت: خداوند این کشور و مردم ایران را بسیار دوست داشت که در آن حادثه برای رهبر معظم انقلاب اتفاق خاصی نیفتاد.

وی با اشاره به سالروز حادثه هفتم تیر بیان کرد: هفتم تیر سالروز ترور شهید بهشتی و یاران امام (ره) به دست منافقان است، ایران ۱۷ هزار شهید ترور دارد و باید به آمریکا که ما را حامی تروریست‌ها می‌داند بگوییم ما زخم خورده تروریسم هستیم.

‌طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های نخست نماز جمعه امروز اصفهان نیز درباره دلایل امتحان خدا از انسان بیان کرد: نخستین دلیل رشد انسان، امتحانات و مشکلات مخصوص مومنان است و برای مومنان پیشامد عبور از امتحانات مرحله‌ای خداوند رخ می‌دهد.

وی افزود: بعضی افراد در مراحل اولیه امتحانات مردود می‌شوند و به مراحل بعدی نمی‌رسند، در ایران هم داشتیم کسانی را که با انقلاب بودند و اکنون دیگر نیستند. همان طور که در کربلا هم کسانی در اوایل کار با امام حسین (ع) بودند ولی پس از رویارویی با مشکلات از لشکر امام حسین (ع) خارج شدند.

وی اظهار داشت: همین افراد امروز دم از خط امام می‌زنند و جلوی رهبری ایستاده‌اند، بعضی دیگر، هم مقام معظم رهبری را پذیرفته‌اند هم نظام و انقلاب را، ولی هنگامی‌که قدرت دشمن را دیدند خود را باختند، در حالی که پیامبر اکرم (ص) فرمودند استقامت داشته باشید و زود خود را نبازید چون با تقوای الهی بر همه دشمنان غلبه خواهید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.