قزوین – امام جمعه قزوین گفت: روز جهانی قدس فقط روز آزادی بیت المقدس نیست بلکه روز مستضعفان عالم در برابر مستکبران است و هرکس در هرکجای دنیا از ظلم به ستوه آمده بداند قدرت دفاعی و موشکی ایران از آن دفاع می کند و ایران اسلامی در کنار مظلومان عالم حضور دارد و تا زنده هستیم به سفارش پیامبر و امامان خود عمل می کنیم.

روز قدس روز مستضعفان/ اسرائیل کینه توز و جنایتکار است

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین،آیت الله عبدالکریم عابدینی در مراسم نماز جمعه این هفته قزوین که پس از راهپیمایی باشکوه مردم در روز قدس در مسجدالنبی برگزار شد با تشکر از حضور مردم در این راهپیمایی گفت: بی رحمی وقساوت صهیونیسم در سرزمین های اشغالی قابل بازگویی نیست و قتل عام مردم در کفر قاسم و اردوگاههای قانا، اردوگاه پناهندگان و قتل عام معلولان جنایتی هولناک است که امروز داعش همان کار را می کند.

وی اظهارداشت:درروز قدس نشان دادیم فلسطین موضوع اصلی مسلمانان جهان است ولشگر ایران اسلامی با راهپیمایی اربعین و روز جهانی قدس برای همه مردم مظلوم جهان قوت قلب است.

امام جمعه قزوین بیان کرد: خبر رسیده که صهیونیست ها روحیه خود را برای زندگی در این سرزمین از دست داده اند و می خواهند مهاجرت کنند تا مشکلی برایشان ایجاد نشود که این نگرانی ناشی از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در اقصی نقاط جهان است.

وی اظهارداشت: شلیک موشک های ما به دشمنان این پیام را دارد که مراقب باشندو بدانند اگر زمانش برسد باران موشک بر سر دشمنان می بارد و ایران اسلامی به حمایت از مستضعفان بپا خواسته و از مظلوم دفاع می کند.

خطیب جمعه قزوین اضافه کرد: خشن ترین و قسی القلب ترین دشمنان اسلام، یهودیان و صهیونیسم ها هستند که با داشتن خصلتهای زشت دیگر مانند خیانت در امانت باید مراقب دسیسه های آنها باشیم.

امام جمعه قزوین یاد آورشد: قرآن بین یهودی و مسیحی فرق می گذارد و می گوید مسیحیان با مسلمانان همراه هستند و در آینده با مسلمانان یکی می شوند اما در موضوع خیانت درامانت بین یهودی و مسیحی فرق می گذارد و می فرماید اگر کیسه کیسه به مسیح بدهید امانتداری می کنند و برمی گردانند اما یهود حتی یک دینار امانت را برنمی گرداند مگر به زور بگیرید.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: یهودیانی که سرزمین های حاصلخیز را با زور گرفته اند بدون قدرت آن را پس نمی دهند و باید موشک های قهرآمیز بر سرشان ببارد تا امانت را بازگردانند.

وی اضافه کرد: امروز سرزمینهای اشغالی فلسطین را گرفته اند و جز با موشک نمی توان آنها را به خروج از این سرزمین وادار کرد و با افتخار باید گفت همان موشکی که مقر داعش را زد امروز نشانی حیفا و اورشلیم و اسرائیل را دارد و منتظر فرمان هستند تا همانگونه که ماموریت دیرالزور را انجام دادند ماموریت حیفا را انجام دهند.

نماینده ولی فقیه  اظهارداشت: نباید دشمنان از تاسیسات هسته ای ما مطلع می شدند نباید می گفتیم خزانه دولت خالی است و نباید از توان موشکی ما مطلع می شدند البته بدخواهان باید بدانند ما برای آنها نقشه پذیرایی داریم که هنوز نمی دانند چه گونه است.

عابدینی یادآورشد: همین امروز صهیونیست ها چه سرانشان و چه کسانی که درسرزمین های اشغالی زندگی می کنند اگر بدانند ما برای پذیرایی از آنها از چه توانی برخورداریم حتما بساط خود را جمع کرده و سرزمین اشغالی را ترک خواهند کرد.

وی گفت: اگر صهیونیست ها ندانند و از مرگ فرار کنند سرانجام مرگ به ملاقات آنها خواهد آمد و موشک های ما از جا بلندشان خواهد کرد اما دیگر توان ترک کردن ندارندوفلسطین گورستان صهیونیست ها خواهد شد.

عابدینی اضافه کرد: قرآن می گوید این افراد را دشمنان خود بدانید و اعتمادنکنید زیراآنها برای خسته کردن شما یک لحظه درنگ نمی کنند و دلشان می خواهد شما خسته شوید و به راهپیمایی و نماز جمعه و مسجد نروید و کینه دلهای یودیان بیشتر از آن چیزی است که در زبان جاری می کنند و اگر عاقل باشید متوجه می شوید با چه کسانی روبرو هستید.

وی گفت: باید مراقب باشیم و نگوییم امروز عصر مذاکره است و عصر موشک نیست، قرآن می گوید این حرف غلط است زیرا یهودی های صهیونیست از حیوان بدترند اهل نیرنگ و فریب و عهد شکن هستند.

نماینده ولی فقیه وامام جمعه قزوین تصریح کرد: متاسفانه در مذاکرات وقتی دولتمردان ما اعتماد کردند و هر چه رهبری فرمودند به گوششان نرفت و پای میز مذاکره نشستند، دیدند که عهد شکنی کردند و با کمی تامل می توانستیم متوجه شویم که صهیونیست ها در طول تاریخ همیشه پیمان شکن بوده اند اما در چند سال اخیر برخی آنها را جور دیگری دیدند و متوجه شدند که چه آسیبی زدند.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: اعتماد به دشمن به خودشان آسیب زد در حالی که مردم متوجه بودند و امروز با شرکت در راهپیمایی نشان دادند که دشمن را می شناسند و انشاء الله در کمتر از ۲۵ سال شاهد نابودی اسرائیل غاصب از صحنه روزگار خواهیم بود.

 
وی گفت: این موشک هایی که مرکز داعش و آخرین پایگاه جدی داعشی ها همان شهردیرالزور سوریه را هدف گرفت نشان داد تروریست ها دیگر جایی برای ماندن ندارند و باید به وطن خود در اروپا و آمریکا و کشورهای حامی آنها بازگردند.

عابدینی اضافه کرد: این آتشی است که استکبار روشن کرده اما دیگر نمی تواند آن را خاموش کند و آنها را درگیر می کند البته ما راضی نیستیم اروپا در ناامنی باشد ما امنیت را برای همه جهان می خواهیم و خشم ما موشک های ما برای دشمنان مردم مرگ آفرین است.

خطیب جمعه قزوین تصریح کرد: موشک های ایران اسلامی برای توده های مردم امنیت ایجاد می کند و داعش و رژیم صهیونیسیتی از دست ما در امان نیست و هیئت حاکمه آمریکا و کسانی که علیه ملتها هستند و با ما دشمنی کنند جوابشان را با موشک می دهیم.

آیت الله عابدینی با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر هم گفت: بهترین راه این است که نماز عید سعید فطر به صورت متمرکز و باشکوه در یک مکان برگزار شود که انتظار داریم با کمک هیئتهای امنا، بسیجیان و اقشار مختلف مردم این نماز را در مسجدالنبی با حضور گسترده روزه داران برگزار کنیم و از پراکندگی و جزیره ای شدن جلوگیری شود.

خطیب جمعه قزوین بیان کرد: پشتوانه قدرت موشکی ما وحدت و انسجام وهمدلی مردم است و امروز هم باید از دوقطبی شدن جامعه پرهیز کنیم و مراقب باشیم که جناحی و قبیله ای عمل نکنیم.

امام جمعه قزوین یادآورشد: مسائل چپ و راست و اصولگرا و اصلاح طلب را برخی پر رنگ کردند اما باید بدانیم ما به ولایت و قران و اسلام اعتقاد داریم و هر کس بخواهد جامعه را دو قطبی کند و مردم را در برابر شیطان قرار دهد محکوم به شکست است.

آیت الله عابدینی اظهارداشت: همه باید مراقب باشیم و با حفظ وحدت، اخوت دینی را تقویت کنیم و در کنار سلیقه های مختلف در مسیر منافع نظام یک صدا باشیم.

وی گفت: یک عده ای باند درست کرده اند وخود را به جریانات سیاسی متصل می کنند تا کارشان پیش برود در حالی که به چیزی اعتقاد ندارند و فقط دنبال منافع شخصی هستند و باید مراقب آنها باشیم.

نماینده ولی فقیه وامام جمعه قزوین با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و یاد شهید بهشتی اظهارداشت: قوه قضاییه باید همیشه حامی کسانی باشدکه حقوقشان در معرض خطر است وبا باندهای فساد وقدرت و ثروت که خون مردم را می مکند و از نظر مدیریتی نفوذ نا میمونشان برای جامعه مشکل ساز است برخورد کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.