مشهد- فرمانده انتظامی شهرستان رشتخوار از شناسایی و دستگیری جوان ۲۵ ساله از روستاهای بخش مرکزی رشتخوار که از طریق فضای مجازی اقدام به تهدید و مزاحمت برای شهروندان کرده بود، خبر داد.

دستگیری عامل تهدید و مزاحمت در فضای مجازی

سرهنگ وفایی گفت: به دنبال شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فرد ناشناسی اقدام به انتشار مطالب توهین‌آمیز و مزاحمت در فضای مجازی می‌کند، موضوع در دستور کار پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: پلیس فتای رشتخوار با انجام یکسری اقدام‌های اطلاعاتی و تخصصی، ضمن هماهنگی با مقام محترم قضایی، نسبت به شناسایی و دستگیری عامل انتشارمطالب تهدیدوتوهین آمیز، که جوانی ۲۵ ساله بود، اقدام ومتهم جهت انجام بازجویی‌های فنی به پلیس فتا منتقل گردید.
فرمانده انتظامی شهرستان رشتخوار یادآور شد: با توجه به ادله موجود، متهم پس از انجام بازجویی‌های فنی به بزه انتسابی اعتراف و پس از طی مراحل قانونی به دادسرای شهرستان اعزام شد .
فروش گوشی حاوی اطلاعات شخصی دردسرساز شد
قدس:عامل تهدید به انتشار مطالب خصوصی دختر جوان در شبکه‌های اجتماعی توسط پلیس تربت جام شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش رسیده در پی شکایت خانمی ۱۷ ساله مبنی بر تهدید به انتشار مطالب خصوصی در شبکه اجتماعی تلگرام توسط مردی ناشناس موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتای شهرستان تربت جام قرار گرفت.
 کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی اظهارات شاکی پرونده با استفاده از مهندسی اجتماعی عامل تهدید به انتشار مطالب خصوصی را شناسایی و به پلیس فتا احضار کردند.
متهم ۱۸ ساله در بازجویی‌های به عمل آمده و در مواجهه با مستندات دیجیتالی لب به اعتراف گشوده و اظهار داشت با خرید گوشی تلفن همراه دست دوم متوجه عکس‌های خصوصی شاکی در یکی از شبکه‌های اجتماعی شدم و به دنبال آن سایر اطلاعات مرتبط با شاکی را به دست آورده و در پی فکر شیطانی اقدام به مزاحمت برای شاکی شدم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.