بیرجند- قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: تحریم‌های دشمن باعث نخواهد شد که ما دست از آرمان‌های شهدا وانقلاب ورهبرمان برداریم اما برخی به خیال خود تلاش می‌کنند که روحیه انقلابی‌بودن را از نیروهای انقلابی بگیرند.

دشمن تلاش می کند روحیه انقلابی را از امت اسلامی جدا کند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، سید مرتضی بختیاری شامگاه جمعه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و جمعی از فعالان‌ جبهه مردمی انقلاب اسلامی با بیان اینکه روز جهانی قدس سیلی محکمی به استکبار وصهیونیست بین المللی فرود آمد، اظهارداشت: روز قدس از یادگارهای امام راحل است که هرچه ازآن می گذرد آثار با برکت آنرا با تمام وجود بیشتر درک می‌کنیم.

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس جایگاه ویژه‌ای در جهان اسلام پیدا کرده است، افزود: امروز در شرایط حساسی قرار گرفته ایم ودشمن هوشمندانه وارد مبارزه شده است اما هرچه هوشمند باشد، در برابر اراده خدا هوشمندی ناچیز بوده ولی اگر ما هوشمندی به خرج ندهیم، ضربه کاری خواهیم خورد.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: تحریم‌های دشمن باعث نخواهد شد که ما دست از آرمان‌های شهدا وانقلاب ورهبرمان برداریم اما برخی به خیال خود تلاش می‌کنند که روحیه انقلابی بودن را از نیروهای انقلابی بگیرند.

بختیاری با بیان اینکه آمریکایی ها اذعان کردند که درعراق و افغانستان با وجود اینکه هزینه‌های زیادی کردند اما شکست خوردند، افزود: دلیل اینها هم جایگاه ولایت فقیه بود که آمدند وشبیه سازی کردند و خلیفه المسلمین را ایجاد کردند.

وی بیان داشت: تحریم‌های دشمن سبب نخواهد شد تا ما دست از آرمان‌های شهدا، انقلاب ورهبرمان برداریم وتا کنون اگر دشمن به ایران حمله نکرده است، چون از جان خود ترسیده است درغیراین صورت برما رحم نمی‌کنند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه عوامل استکبار تلاش می کند تا انتقال پیام انقلاب به نسل جدید تحریف شود و به خوبی منتقل نشود، گفت: پرچمداران تولید ارزش‌های انقلاب همچنان باقوت در صحنه باقی خواهند ماند وبرای ما مهم انقلاب و ارزش‌های انقلاب است که باید به نسل آینده منتقل شود.

بختیاری با اشاره به اینکه هیچ یک از وعده‌های برجام محقق نشد اما متاسفانه اطلاعات سری کشور را از دست دادیم افزود: انسان در برابر دشمن که همه داشته هایش را رو نمی کند ما از هیچ چیزی جز کم بصیرتی نمی‌هراسیم.

وی بیان داشت: وجود رهبری بیدارسبب شده است که تاکنون خیلی از توطئه‌ها ثمر ندهد، اما دشمن همچنان در حال برنامه ریزی و توطئه علیه نظام است ودشمن میلیاردها دلار هزینه می‌کند تا اسلام آمریکا را در ایران پیاده کند، بنابراین خیلی باید هوشمندانه بود و هوشمندانه حرکت کرد.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: امروز در بعد محاصره اقتصادی متاسفانه با مطرح کردن واژه خزانه خالی باعث شدیم که دشمن فکر کند تحریم‌های او جواب داده است اما قاطعانه می گوییم که در بعد نظامی دشمن الان برنده نیست.

بختیاری با بیان اینکه آنچه که باید روی آن کار کرده و اجازه موفقیت به دشمن ندهیم، جنگ نرم است که بصیرت شما مردم را می طلبد، افزود: دشمن در جنگ نظامی علیه ایران اسلامی شکست خورد و در جنگ فرهنگی هم باید تلاش کنیم تا دشمن را با شکست مواجه کنیم.

وی بیان داشت: دشمن می خواهد که روحیه انقلابی را از اسلام انقلابی جدا کند، اگر این طور شد دیگر اسلام ما با اسلام عربستان چه فرقی خواهد کرد وآل سعود در یمن وحمایت از داعش جنایات زیادی انجام داده وبه هیچ کس رحم نمی‌کنند وتمام این خشونت‌ها به نام چهره نورانی اسلام تمام می‌شود.

بختیاری با بیان اینکه منافقان کوردل درهمه ارکان نظام دردهه60 نفوذ پیدا کرده بودند وپشتوانه آنها کسانی بودند که ازآنها حمایت داشتند، افزود: اعترافات منافقین دهه 60 هست که می گفتند ما حتی در جماران و مجلس شورای اسلامی هم عامل نفوذی داشتیم.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهار داشت: رهبری به زیبایی اشاره کردند که جای شهید وجلاد نباید عوض شود واین سخن پیامهای زیادی دارد زیرا برخی‌ها تلاش داشتند جای شهید وجلاد را عوض کنند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: استکبار با جهت گیری‌ها وفلش‌های خود تلاش دارد تا مسیر ما را عوض کند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه تحریم‌ها هیچگاه سبب نخواهد شد تا ما دست از آرمان‌های شهدا وامام ورهبری برداریم، گفت: تا کنون هیچ یک از وعده‌های برجام محقق نشده اما متاسفانه اطلاعات سری کشور را در این راستا از دست دادیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.