یزد - رئیس دادگستری استان یزد گفت: در چند ماه اخیر هجمه های سنگینی ، ناجوانمردانه به قوه قضاییه شد که می طلبد واقعیت های پشت پرده این هجمه ها به مردم و به ویژه نسل جوان تبیین و بازگو شود.

هجمه های سنگینی در چند ماه گذشته علیه قوه قضاییه صورت گرفته است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد، محمدرضا حبیبی در دیدار شورای قضایی استان یزد و جمعی از کارکنان دستگاه قضایی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد به مناسبت هفته قوه قضاییه اظهار داشت: بدون تردید اگر قاطعیت و برخورد های سخت گیرانه قانونی در دهه ۶۰ با تروریست ها صورت نمی گرفت امروز نه تنها سرنوشت نظام جمهوری اسلامی بلکه سرنوشت کشور نیز مشخص نبود که بتواند اینگونه به عنوان یک کشور مستقل و مقتدر در این منطقه پر آشوب سرپا باشد .

وی با اشاره به اینکه نسل جوان کشور به علت زندگی در یک کشور امن دیدگاه دقیق و جامعی راجع به ترورها و ناامنی ها نداشتند افزود: حوادث اخیر تروریستی تهران اندکی از وضعیت اسفبار دهه ۶۰ را که منافقین به هیچکس رحم نمی کردند و با بمب گذاری ها و ترور های کور ، خون زنان ومردان و کودکان را به زمین می ریختند را دیدند و اکنون صحبت از ترور های دهه  ۶۰ برای جوانان ملموس تر شده است .

حبیبی تصریح کرد: سازمان منافقین ماهیت خود را با ایستادن در کنار دشمنان مردم به همه نشان داده و کمک های جاسوسی این سازمان به رژیم صدام در جنگ علیه ایران مسئله ای نیست که به سادگی فراموش شود .

رئیس دادگستری استان بر ضرورت تبیین خیانت های بسیار فجیع و کثیر این سازمان تأکید کرد و گفت: در اعترافات بسیاری از دستگیرشدگان این سازمان ترور های بدون هدف و کور فقط به صرف مذهبی بودن افراد وجود دارد که نشان پوچ و بی هدفی این سازمان دارد.

وی ضمن تقدیر از سپاه پاسداران جهت برخورد سریع با تروریست ها در تهران و پاسخ کوبنده به آنان در یکی از مقر هایشان در دیرالزور سوریه ، افزود : با تأسی به فرموده رهبر معظم انقلاب، دیگر دوران بزن و در رو تمام شده است و تروریست ها و ایادی آنها بدانند هر حرکتی از جانب آنان با سیلی محکمی روبرو خواهد شد .

وی خاطرنشان ساخت: البته خسارت های بسیار عظیمی نیز از طرف این سازمان و مزدوران آن با ترور نخبگان و فرهیخته گان کشور بر انقلاب نوپای اسلامی وارد شد که از جمله آن می توان به حادثه هفتم تیر سال ۶۰ اشاره کرد که در یک حادثه ۷۲ تن از بزرگان نظام از سه قوه به شهادت رسیدند .

رئیس کل دادگستری استان به نقش ائمه جمعه و جماعات در بین مردم اشاره کرد و گفت: در زمانی که رزمندگان اسلام در حال دفاع از میهن اسلامی بودند ، بمب گذاری ها و ترور های این سازمان شوم در کشور تداوم داشت و این اوج خیانت به مردم یک سرزمین و غیر قابل بخشش است و باید برای مردم یادآوری شود.

حبیبی اظهار داشت: اگر افرادی به واسطه دنیا طلبی و سایر مطامع مادی ، قاطعیت قوه قضاییه را در برخورد با این افراد در اواخر دهه ۶۰ زیر سئوال بردند ، باید اصل و واقعیت به گوش نسل جوان برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.