بجنورد- فرمانده سپاه جواد الائمه خراسان شمالی خاطرات و تجربیات ۸سال دفاع مقدس یک سرمایه بزرگ برای تشخیص درست دانست.

خاطرات و تجربیات ۸سال دفاع مقدس یک سرمایه بزرگ برای تشخیص درست است

به گزارش قدس آنلاین، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید رجب علی محمدزاده و ۶شهید دیده بان به نام های شهیدان مجید کریمی، اسماعیل رحیمی، علیرضا رحیمی، مهرداد مشکینی، مجید مقدادی و محسن محمدزاده درمحل سالن اجتماعات بنیاد شهید خراسان شمالی شامگاه جمعه برگزار شد.

در این مراسم که رزمندگان ۸سال دفاع مقدس حضور داشتند ابتدا حجت الاسلام عزیزی مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران خراسان شمالی طی سخنانی به نقش شهید حسین پاکنهاد که یکی از دیده بانان موثر در ۸سال دفاع مقدس بوده اشاره کرد و گفت: شهیدپاکنهاد همواره بیان می‌کرد که دیده بان باید طوری کار کند که خاکریز دشمن جهنم بشود وخاکریز ما بهشت بشود.

مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران خراسان شمالی افزود: شهید پاکنهاد در روز ششم عملیات خیبر به شهادت رسید و جنازه‌اش بعد از ۸سال به وطن برگشت.

فرماندار سپاه جواد الائمه(ع) خراسان شمالی نیز در این مراسم گفت: امروز روز مقدسی  بود. روز قدس با عزت و عظمت و شکوه هر چه تمام تر رقم خورد و یکبار دیگر همه ی مسلمانان ایران وجهان به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و از ارزشها و آرمانهای انقلاب دفاع کردند.

سردار مرتضوی ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و شهدای هفتم تیر به خصوص شهید مظلوم بهشتی، سالگرد شهادت شهید چمران وایرج رستمی را گرامی‌داشت ‌و افزود:امیدواریم همه در مسیر شهدا ثابت قدم بمانیم وتلاش کنیم از این مسیر نورانی لحظه ای دور نشویم.

وی ۵مقطع مبعث، غدیر، عاشورا، انقلاب اسلامی و مقطع حاضر در تاریخ اسلام را حساس دانست و گفت: آیا توانسته ایم زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) باشیم؟ و مسیر خودمان را با شهدا تنظیم کنیم؟ چرا که امروز انقلاب اسلامی ما علی رغم همه ی پیروزی ها و افتخارات به لحاظ جوهره ظلم ستیزی که در آن وجود دارد در بعد خارجی خودش به افتخارات بزرگی دست پیدا کرده است.

فرمانده سپاه جواد الائمه(ع) اضافه کرد: شهدا این واقعیت ها را خوب درک کردند و در تحقق رسالت ظهور جانشان فدا کردند و هر چه بر عمر پر برکت انقلاب اضافه شود ما همچنان مدیون شهدا هستیم و شهدا در دوران جهل مرکب به تشخیص درست دست پیدا کردند و در این شرایط دیده بان نمی‌تواند کور عمل کند و وظیفه اش این است تشخیص درست داشته باشد.

سردار مرتضوی به مقایسه دوران امام راحل و امام حاضر اشاره کرد وگفت:دوران امام راحل کسی جرات نمی‌کرد به انقلاب اسلامی و فرامین امام توهین کند  اما دراین دوران دشمنان پیرامون خیمه ی ولایت شیطنت می‌کنند و دیده بان که سرباز ولایت است باید صحنه را خوب تشخیص دهد و آتش در اختیار را به اردوگاه سربازان انقلاب نریزد.

وی گفت: امروز خیلی ها خودشان را به خیمه ولایت نزدیک کردندو فتنه می‌کنند تا انقلاب را از مسیر خود خارج کنند و خاطرات و تجربیات ۸سال دفاع مقدس یک سرمایه بزرگ برای تشخیص درست است که در این شرایط مجاهد از منافق درست تشخیص داده شود و شهدا، دیده بانان انقلاب اسلامی که امروز دستگیر همه ما هستند.

گفتنی است در این مراسم چند تن از رزمندگان همسنگر شهدای دیده بان به نقل خاطراتی پرداختند و در پایان اقامه نماز و افطار انجام شد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.