اهواز- نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بیشترین سپرده گذاری موسسه آرمان در استان خوزستان است گفت: با هماهنگی نمایندگان استان مقرر شد، که اگر این وضعیت ادامه پیدا کند وزیر اقتصاد را استیضاح کنیم.

وزیر اقتصاد در صورت عدم حل مشکل موسسه آرمان استیضاح می شود

به گزارش قدس آنلاین، علی ساری با اشاره به مشکلات موسسه مالی و اعتباری آرمان اظهار کرد: بر اساس صحبت‌هایی که با رئیس کل بانک مرکزی و مسؤولان مربوطه انجام شد، مقرر شد، مشکل موسسه آرمان به زودی حل شود.

وی با بیان اینکه یکی از راهکارهای حل این مشکل ادغام موسسه آرمان با موسسه دیگری است که این امر در حال انجام است، ابراز امید واری کرد: ادغام با موفقیت انجام شود، چرا که استمرار این وضعیت برای مردم قابل تحمل نیست.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی  با تاکید بر اینکه بیشترین سپرده گذاری موسسه آرمان در استان خوزستان است، تصریح کرد: از همان ابتدا  که در بین مردم نارضایتی به وجود آمد و مردم درخواست اخذ سپرده های خود شدند، با جدیت و حساسیت بالایی این موضوع را پیگیری شد.

ساری افزود: در تاریخ ١٠خرداد ماه در این خصوص به وزیر اقتصاد تذکر رسمی داده شد، و نشست‌های مختلفی با مسؤولان بانک مرکزی و وزارت اقتصاد برگزار کردیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

وی با بیان این که مشکل موسسه آرمان به صورت ویژه در خوزستان در حال پیگیری است، گفت: بنا بر اعلام دادستان خوزستان در حال حاضر سهام داران موسسه آرمان ممنوع الخروج هستند.

ساری در ادامه تاکید کرد: مشکل موسسه آرمان  در شورای تامین استان مطرح شد، و تمام نهادها و مسؤولان استان به شدت در حال پیگیری این مساله هستند.

وی عنوان کرد: انتظار می‌رفت، در خصوص موسسه آرمان مدیریت بهتری انجام گیرد، تا شاهد ادامه  چنین مشکلاتی نباشیم.

ساری با بیان اینکه شرایط سپرده گذاران را درک می‌کنیم، یادآور شد: ما با تمام وجود در کنار مردم هستیم و تا احقاق حقوق تمام سپرده گذاران از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و انتقاد و اعتراض آن را می پذیریم

وی با اشاره به تعطیلی مجلس در زمان حاضر، متذکر شد: با هماهنگی نمایندگان استان مقرر شد، که اگر این وضعیت ادامه پیدا کند وزیر اقتصاد را استیضاح کنیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی  در پایان با بیان اینکه در خصوص مشکل  موسسه آرمان تمام افراد مقصر باید پاسخگو باشند و تعارفی با کسی نداریم؛ خاطر نشان کرد: اکنون مردم در شرایط سختی قرار دارند و نباید اجازه داده شود این بحران ادامه پیدا کند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.