یزد - نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه عملیات موشکی سپاه، عزت و سربلندی بیش از پیش نظام را به دنبال داشت گفت: این اقدام سپاه، پاسخ قاطعی به دشمنان انقلاب بود.

عملیات موشکی علیه داعش، سربلندی نظام را به دنبال داشت

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی امام جمعه یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در جمع تعدادی از مسئولان، بازاریان و بسیجیان یزد اظهارداشت: دشمنان اسلام نسبت به دین ما توطئه های بسیاری داشته و دارند ولازم است که نسبت به تحرکات دشمن در راستای تهاجم به دین و اعتقادات دشمن حساسیت بالایی داشته باشیم.
وی با بیان اینکه تهاجم های دشمنان در طول سالهای پس از انقلاب به صورت بسیار زیاد وجود داشته افزود: باید سعی کنیم نسبت به تقویت مراکز دینی به ویژه حوزه های علمیه جدیت داشته باشیم تا توطئه های دشمنان در راستای دور کردن مردم ما به ویژه جوانان و نوجوانان از ارزشهای دینی را به صورت کامل خنثی کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان یزد به پاسخ قاطع سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به مواضع تروریست های داعشی در سوریه اشاره کرد و گفت: این حرکت بسیار بزرگ و ارزشمند را به مقام معظم رهبری، سپاه پاسداران و مردم عزیز ایران تبریک عرض می کنم.
ناصری این حرکت سپاه پاسداران را حرکتی بسیار عزتمندانه توصیف کرد و افزود: این اقدام به موقع و بسیار عزیز و عزتمندانه در ارتباط با در هم کوبیدن داعش بود. 
امام جمعه یزد تصریح کرد: حرکت بسیار مهم سپاه پاسداران در عزت و سربلندی را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در تمام دنیا به دنبال داشت و پاسخ قاطعی به دشمنان اسلام و انقلاب بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.