ایلام-رئیس پلیس راه استان ایلام از فعالیت ۴۰ تیم گشت پلیس راه برای اجرای طرح تابستانه در ایلام خبر داد.

۴۰ تیم گشت پلیس راه برای اجرای طرح تابستانه در ایلام فعالیت می کند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رضا همتی زاده با بیان اینکه طرح تابستانه پلیس راه همزمان با سراسر کشور از ابتدای تیر ماه آغاز و تا اول مهرماه ادامه دارد، افزود: در جریان این طرح تیم های گشتی پلیس راه  به صورت محسوس و نامحسوس با استفاده از تجهیزات الکترونیکی مناسب وظیفه کنترل و نظارت بر  تردد خودروها را بر عهده دارند.

وی افزود: سرعت و سبقت غیر مجاز از عمده علل وقوع حوادث در مسیرهای مواصلاتی استان است که امیدواریم امسال با پیش بینی های صورت گرفته و همکاری خوب رانندگان در اجرای قانون شاهد کاهش حوادث رانندگی در مسیرهای ارتباطی استان باشیم.

سرهنگ همتی زاده تاکید کرد : برخورد با تخلفات حادثه ساز خط قرمز پلیس بوده ضمن اینکه نظارت دقیقی نیز بر نحوه فعالیت ناوگان حمل و نقل بار و مسافر انجام می شود تا شاهد کاهش تخلفات این بخش باشیم.

وی کنترل حمل و نقل عمومی ، هماهنگی با دستگاه های امدادی و خدمات رسان و بررسی تصادفات احتمالی و برخورد با تخلفات حادثه ساز را از اهداف این طرح عنوان کرد و افزود:  در طول اجرای این طرح رانندگانی که بالای ۱۰ میلیون ریال خلافی داشته باشند و یا از نمره منفی بالایی برخوردار باشند، اجازه تردد نمی یابند و همچنین انجام آزمایش سلامت رانندگان نیز بطور مستمر انجام خواهد شد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.