یزد - استاندار یزد در پیامی از حضور باشکوه و حماسی مردم دارالعباده این استان در راهپیمایی روز قدس و حمایت از مردم فلسطین قدردانی کرد.

استاندار یزد از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری، سیدمحمد میرمحمدی در این پیام آورده است: چه زیباست در ماه خدا، ماه خودسازی و تهذیب نفس برای وصول به قرب خدا و در حالیکه نفس ها تسبیح است و لحظه ها جویبار جاری احسان و رحمت و مغفرت کردگار است خیل مردم روزه دار و مخلص چون سیلی خروشنده در خیابان های گرم و داغ شهر بر علیه صهیونیسم اشغالگر و استکبار خونخوار و ستمگر جهانی فریاد بزنند و آسمان شهر را از عطر انفاس حق طلبانه و رایحه همدردی و همنوایی با مستضعفین گرفتار و مظلوم عالم بویژه مسلمانان فلسطین معطر سازند. 
وی آورده: امروز آنچه که بر تسلیحات مدرن جهانخواران اثر می کند و روند آینده جهان را بهم می زند و پایه های حکومت واحد جهانی را بنیان می نهد عشق و اخلاص و فریاد مردمی است که بخدا توکل کرده اند و جز او را موثر نمی دانند و به فرمان امام و ولایت پای در میدان می نهند و همدلی، همزبانی و همدردی با مسلمین عالم را رقم می زنند.
استاندار یزد روز قدس را روز اتحاد جبهه خدا پرستان برای مبارزه با استکبار و ستمگری دانست و یاداور شد: مستکبرینی که چراغ حق و حقیقت را خاموش می خواهند و این آرزوئیست که هیچگاه محقق نخواهد شد.
وی تاکید کرده است: اینجانب حضور باشکوه و گسترده شما مردم مؤمن و بزرگوار استان دارالعباده را در حماسه روز قدس ارج مینهم و امیدوارم طاعات و عبادات همه شما مقبول خدای منان و روزگارتان قرین عزت و عافیت باشد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.