مشهد- ۴۰۰ نوجوان مشهدی به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی در ۳ روز پایانی ماه مبارک رمضان در مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی معتکف شدند.

۴۰۰نوجوان مشهدی درمراسم اعتکاف رضویان شرکت کردند

به گزارش قدس آنلاین، مراسم معنوی اعتکاف رضویون مشهد با هدف آشنایی بیشتر نسل نوجوان با مباحث معرفتی و انس بیشتر با حضرت حق با حضور ۴۰۰ نوجوان دختر و پسر از مناطق مختلف مشهد در حرم مطهر رصوی در حال برگزاری است.

این مراسم از سحر روز پنج شنبه برابر با اول تیر و ۲۷ رمضان آغاز و تا شنبه سوم تیر برابر با ۲۹ رمضان ادامه دارد.

۲۵۰ دانش‌آموز پسر و ۱۵۰ دانش‌آموز دختر همراه با مربیان تربیتی خود در مراسم معنوی اعتکاف رضویون که به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی برگزار می شود، شرکت کرده اند.

سخنرانی و مدیحه ثرایی اساتیدی همچون حجت الاسلام ماندگاری، حجت الاسلام حلوائیان، حجت الاسلام کشمیری، مهدی رسولی ترتیل قرآن مجید، تشکیل حلقه های معرفت و تولید نشریات گروهی، شرکت در بازی های فکری، مشاوره خانوادگی و اعتقادی  و ... از جمله برنامه های شکل گرفته در این مراسم معنوی می باشد.

همچنین مراسم معنوی اعتکاف رضویون ویژه نوجوانان علاوه بر مشهد، در ۱۴ استان کشور در دهه آخر ماه مبارک رمضان با حضور بیش از ۳ هزار نوجوان برگزار شده است.

این مراسم در استان‌های همدان، فارس، گلستان، البرز، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، تهران، یزد، سمنان، هرمزگان، قزوین، آذربایجان شرقی، مرکزی و چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.