اراک- نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه ورزش روستایی در استان مرکزی و فراهم سازی زیرساخت های این مهم بایستی از سوی مسئولان مربوطه پیگیری شود.

توسعه ورزش روستایی استان مرکزی از سوی مسئولان پیگیری شود

به گزارش قدس آنلاین، علی اکبر کریمی در مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان اراک اظهار داشت: توسعه و تقویت ورزش روستایی از جمله مهمترین مولفه هایی است که در حوزه ورزش و جوانان استان مرکزی بایستی مورد توجه قرار گرفته و امکانات، تجهیزات و فضاهای ورزشی لازم برای این مهم فراهم شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: امسال دو سالن ورزشی در مناطق گوار و داودآباد افتتاح می شود و بایستی تلاش کنیم توزیع عادلانه ای در رابطه با طرح های حوزه ورزش بین شهرها و روستاهای استان برقرار شود.

کریمی بیان کرد: دستگاه های اجرایی مسئول در این زمینه و به ویژه اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی، پیگیری احداث راه اندازی سالن های ورزشی در روستاهای مستعد را در دستور کار قرار دهند و به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی اگر در این رابطه نیاز به پیگیری و اقدامی در مجلس باشد دریغ نمی کنیم.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: به این ترتیب با توسعه ورزش در روستاها، می توانیم به خوبی استعدادها را در حوزه های مختلف ورزشی شناسایی کنیم و از این افراد مستعد در مسیر ارتقای ورزش روستایی و ورزش استان و افتخارآفرینی برای این خطه بهره بگیریم.

وی اضافه کرد: مقرر است وزیر ورزش و جوانان در روزهای آتی به این استان سفر کند که امیدواریم این سفر زمینه ای برای رفع خلاهای و کمبودهای ورزش استان و اختصاص اعتبار مناسب برای اجرای پروژه های ورزشی باشد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.