زاهدان- راه اندازی کمپین اهدای خون موجب شد تا صد ها نفر از جوانان زاهدانی برای اهدای خون در مقابل پایگاه انتقال این شهر صف بکشند.

 کمپین اهدای خود در زاهدان جان بسیاری از بیماران را نجات داد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ،دکتر سهیلا خسروی مدیرکل انتقال خون استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: به دلیل اینکه در ماه مبارک رمضان با افت خون مواجه شدیم پس از تبلیغات لازم از سازمان صدا و سیما، چندین بار مراجعه اعضا کمپین های انتقال خون در بین مردم عزیز این استان را شاهد بوده ایم.

دکتر بهاره میرکاظمی به نمایندگی از اعضای این کمپین در خصوص مراجعه به سازمان انتقال خون اذعان داشت: فضای مجازی می‌تواند فضایی برای انجام کارهای خدا پسندانه و خدمت به بیماران نیازمند خون باشد. وی افزود: چندین سال است که با درمان بیماران تالاسمی به اهمیت وجود اهداگرخون برای جامعه نیازمند خون رسیده ام.

وی در خصوص کمپین انتقال خون گفت :با فراخوان ساده ای که در فضای مجازی منتشر کرده ام و بسیاری از اعضای این گروه باهم غریبه بودند اما همکاری و استقبال خوبی در کمترین مدت ممکن را شاهد بودیم.

وی می افزاید : نیاز به خون در زندگی هرکس ممکن است پیش آید اما برای بیماران نیازمند به خون اهدا خون به معنای ادامه زندگی است. میرکاظمی اذعان داشت: هم اکنون حضور این عزیزان یعنی نگرانی برای کودکان تالاسمی و یا هموفیلی است. وی در پایان از تمامی کارکنان سازمان انتقال خون تشکر و قدردانی کرد که تا پایان شب با برخورد شایسته و قابل تقدیر پاسخگوی ما بوده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.