بجنورد- رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی گفت: سرنوشت دختر بچه بجنوردی که چهار سال پیش مفقود شد، هنور در هاله ای از ابهام است.

سرنوشت دختر بچه مفقود شده بجنوردی در ابهام است

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ رضا عرب زاده اظهار کرد: سرنوشت بیتا خاکشور، دختر بچه ای که اردیبهشت سال ۹۲ در روستای ینگه قلعه بجنورد گم شد هنوز نامعلوم است اما، پرونده او همچنان باز است.

وی تاکید کرد: پلیس هنوز به دنبال به نتیجه رساندن این پرونده است.

عرب زاده افزود: با وجود تلاش های شبانه روزی و حضور کارآگاهان زبده از تهران، تاکنون سرنوشت این دختر مشخص نشده است.

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی اظهار کرد: از آنجایی که انگیزه کار ( مفقود شدن( برای ما مشخص نشده است نمی شود اظهار نظر کرد که این دختر چه سرنوشتی داشته است.

وی گفت: فرضیه آدم ربایی و یا کشته شدن توسط حیوانات درنده و یا تصادف هیچ کدام به قطع به نتیجه نرسیده است و در مورد زنده یا مرده بودن او نیز نمی شود اظهار نظر کرد.

وی با بیان اینکه در این زمینه مظنون زیاد دستگیر شد و حتی افرادی در زندان هستند اظهار کرد: تعدادی افراد مظنون در اختیار مراجع قضایی قرار گرفته و تعدادی روانه زندان شده اند.

بیتا خاکشور در اردیبهشت سال ۹۲ در روستای ینگه قلعه بجنورد گم شد و در آن سال هشت سال داشت. با وجود بررسی بسیار پلیس آگاهی و بهره گیری از شیوه های مختلف پلیسی از جمله سگ ردیاب تاکنون هیچ اطلاعی از زنده بودن و یا امکان مرگ وی به دست نیامده است.

منبع ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.