رشت- نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی عامل ۹۰ درصد بیکاری کشور را قاچاق اعلام کرد و گفت: انتظارم از دولت دوازدهم ایجاد اشتغال و رفع بیکاری جوانان است.

قاچاق عامل ۹۰ درصد بیکاری کشور/ انتظارم از دولت دوازدهم ایجاد اشتغال است

به گزارش قدس آنلاین، محمدصادق حسنی با تأکید بر اینکه هرکسی خطایی کند باید به آن تذکر داد، اظهار کرد: تذکر نمایندگان به‌عنوان صدای ملت در مجلس باید طنین‌انداز شود و نباید سلایق سیاسی و خط‌مشی فکری را فدای مطالبات مردم کرد.

وی بابیان اینکه تذکر نمایندگان باید از جهت اصلاح رفتار مسئولان و دستگاه‌های اجرایی باشد نه آبرو بردن مسئولان، افزود: باید مفهوم اعتراض و انتقاد برای نمایندگان مشخص شود و از صحنه‌سازی‌های جناحی در مجلس خودداری کرد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه من از دولت دوازدهم انتظار رفع بیکاری و ایجاد اشتغال را دارم، گفت: حل معضل بیکاری در جامعه ریشه دارد و یکی از آن ریشه‌ها قاچاق است.

عضو کمیسیون کشاورزی، منابع طبیعی و آب مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه ۹۰ درصد عامل بیکاری در کشور مربوط به قاچاق است، افزود: یقیناً در اولین نطقی که در مجلس دارم به مسأله قاچاق خواهم پرداخت و تذکراتی را در آن راستا می‌دهم.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی بابیان اینکه قاچاق خون جوانان ایران را در حال مکیدن است، بیان کرد: کالاهایی به داخل کشور وارد می‌شود که تنها صرفاً اقتصادی و سود هنگفت دارند و به‌راحتی می‌توانند تولید شوند.

حسنی با اذعان بر اینکه اگر جلوی قاچاق را بگیرند مشکل بیکاری در کشور حل می‌شود، تصریح کرد: اکنون قاچاق در کشور کانتینر، کانتینر وارد می‌شود درحالی‌که این واردات بی‌رویه بزرگ‌ترین ضربه را به اقتصاد کشور زده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.