رشتخوار – نماز عید سعید فطر با حضور پرشکوه مردم خداجوی رشتخوار ۶۵ نقطه روستایی و سه شهر این شهرستان برگزار شد

نماز عید سعید فطر با حضور پرشکوه مردم خداجوی  رشتخوار برگزار شد

به گزارش خبر نگار قدس آنلاین روز دو شنبه، مردم رشتخوار  با شور و شوق خود از ساعاتی پیش از شروع نماز برای ادای  فریضه نماز عید فطر دربنا ها ی مذهبی و بقاع متبرکه  حضور پیدا کردند.

در  خطبه های نماز عید فطر رشتخوار امام جمعه رشتخوار ضمن  بیان احکام شرعی مرتبط با عید فطر تقوا را عامل رفع بسیاری از امور دانست و گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی برای انسان سازی و خودسازی بود که مردم خداجو از این فرصت بهترین بهره را بردند.
حجت الاسلام مهدی بهره مند  افزود: عید فطر پایان یک ماه و آغاز یک راه است؛ پایان ماه رحمت و انتظار، عفو و استغفار و آغاز راهی برای بازگشت انسان به فطرت الهی خویش که در آن مومنان پس از یک ماه مبارزه با نفس اماره، فصلی جدید از بندگی و عبودیت را آغاز می کنند.
وی در بخش دیگری  با اشاره به  با اشاره به هدف قرار دادن مواضع داعش از سوی سپاه پاسداران، اظهار داشت :چنانچه دشمنان نظام دست از پا خطا کنند سیلی محکم تری از ایران و ملت ایران خواهند خورد.

امام جمعه رشتخوار با تاکید بر پیرهیز از دو قطبی کردن مردم به طرفدار و غیر طرفدار کردن در جامعه از سوی عده ای اظهار داشت:دو قطبی سازی در کشور جایی ندارد.

حجت ا لاسلام بهره مند  با تاکید بر پاسخ دندان شکن به تهدیدات دشمن خاطر نشان کرد: همه مسئولان باید به طور جدی به تهدیدات دشمن  پاسخ کوبنده دهند  و نگذارند این قدر  کشور را تهدید کنند.

نماز عید سعید فطر در ۶۵ نقطه روستایی، سه شهر  رشتخوار، فتح آباد و جنگل  برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.