تربت جام ـ امام جمعه تربت جام با تبریک عید سعیدفطر گفت: امروزعید کسی است توانسته با بت نفس مبارزه کند و حضرت ابراهیم (ع) توانست بدرستی در این راه مبارزه کند و سربلند از امتحان الهی بیرون بیاید.

عید فطر مبارزه با بت نفس است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد جواد طاهری که صبح امروز در نمازعید فطر مصلی الغدیر تربت جام سخن می گفت افزود:یک ماه تمرین کردیم با بت ها مبارزه کنیم و باید با امر به معروف و نهی ازمنکر به با استفاده از گفتمان اسلامی بپردازیم نه با روش تخریب  که دشمن بتواند از آن سوء استفاده کند.

خطیب نماز عید سعید فطر درتربت جام به رفتار برخی از مسئولین که با مظلوم نمایی می خواهند ایجاد مشکلات کند تذکر داد و گفت:مردم نباید شایعه پذیر باشند بلکه باید واقعیت و کسب اخبار را از کانال درست دنبال کنند.

 وی گفت: برخی می خواهند با گفتمان بدبینی و پخش اخبار ضد مذهبی سرآغازاختلاف باشند که باید جلو این کار گرفته شود تا از مشکلات موجود سوء استفاده نشود.

حجت الاسلام محمد جواد طاهری تهمت آل سعود در حمله انتحاری علیه این کشور توسط جمهوری اسلامی ایران را بی اساس برشمرد و افزود: مکه ومدینه که از شهرهای مقدس مسلمانان است خط قرمز کشور مان بوده و هر کس بخواهد به این مکان های مقدس اهانت کند ما مخالف خواهیم بود و علت اختلاف ما با آل سعود همین مورد است که توسط گروهای وهابی به مسلمان اهانت می شود.   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.